搜尋此網誌

2010年7月30日 星期五

曼迷?!? 漫迷?!?

曼迷?!? 漫迷?!?
即係點呀!!!!!!!!!!
呵呵....其實就係講我同Jerry係"曼"聯迷之外
仲係一個切切實實o既"漫"畫迷
我同Jerry由讀書果時都已經好鐘意睇漫畫
亦都各自收藏左不少經典漫畫係屋企
因為真係無可能將全部鐘意睇o既漫畫都買晒返黎
所以我地拍拖後,就開始左每個星期租漫畫睇o既日子啦
我唔敢話我地睇好多漫畫
但我諗要我數出睇過邊d都有d困難
畢竟未計我地買返黎睇果d
我地已經keep住四年來每個week租7本返家慢慢睇
就咁計的話......一年52個星期,四年就有208個星期
粗略估計呢四年都睇左接近千五本漫畫啦 XDDDDDDDDDD
如果真係要買晒,真係唔知邊度有位置放
仲埋邊有咁多金錢喎
當然...超愛看果D,我點都會買架
Jerry特別鐘意One Piece
一直好想買返一set黎收藏
終於比我地係動漫展用八折o既價錢買到一套全新o既書啦
好開心~~~58本...有排我睇lu~~

我扮搬咋....呢2袋野拎到Jerry索晒氣


排晒出黎好壯觀 ^^


去到動漫展,當然唔會錯過周圍行睇figure啦
不過唯一我唔太滿意o既係
天下竟然無得碌卡.........即係唔帶夠錢你都唔洗旨意買到野
反而零食物語有得用信用卡囉
真係吹脹


熊貓車控制室


Jerry飛佛....星矢黃金聖衣版


One Piece figures


呢個好cute呀


係零食物語度買到o既小新脆星餅
黃色果盒係日本出o既香蕉味
我食過好好味呀






1 則留言:

  1. 咁你同jerry排左幾耐先入到會場呀??
    我男友都勁鍾意one piece ga
    [版主回覆08/03/2010 10:33:00]我地星期五放工去, 果時約7點左右, 唔洗排隊, 一路順住條路行入去咋 入到去又唔算迫, 排入去大型出版商都好快就到

    回覆刪除