搜尋此網誌

2011年1月21日 星期五

Honeymoon 遊記 - Day 14 - London

Day 14 - London景點:  Big Ben / Westmister Abby / Natural History Museum
懶精終於肯寫埋完結篇啦
早一晚已經執好晒行李
十點幾起身係酒店食埋早餐後就出發啦
之前影左天氣報告講話呢日會落雨.....唉..又黎
黎左英國咁多日都冇去白金漢宮
本來plan左去架
先去西敏寺

途經Big Ben...影返張日頭o既big ben先得 :p



一路行落去,雖然未落雨
但都天陰陰,搞到都冇乜心機影相



之後d雨開始越落越大
我地唯有放棄去白金漢宮,轉去參觀大英自然史博物館
估唔到有好多家長帶小朋友黎架
我地都排左成10分鐘先入到場



裡面有好多不同o既標本同埋模型
由於我地之後想再去shopping,所以主要睇左恐龍




淨係睇恐龍呢part都用左我地個幾鐘時間架
之後諗住再去搏殺
奈何,英國人無我地香港人咁勤力
好多名店都冇開
老公岩岩又應承左幫62買個LV喎
我地咪唯有繼續搵啦
終於比我地搵到,但又出現左小問題
爭D以為買唔到呀
最後.....呢日我又係幫人shopping only
有少少失落架,老公話: 有乜計呀, 你咁高要求 XD
最後pick up埋行李就直接去機場lu
估唔到去到咁遠o既英國都會遇到朋友
仲要同我地同一班機返香港添 ^^


好快就完成左我地o既蜜月之旅,呢14日可以話每日都好開心好盡興
每次去旅行Jerry都比平時更加細心咁照顧我
我覺得揀去歐洲同Jerry去睇波係最正確o既選擇
因為我見到佢咁開心,我就更加開心
旅程完結左咁耐,我都仲回味緊
希望有機會我可以再同Jerry,又或者帶埋小B
一齊再去歐洲玩
之前做左好多research,大家如果有咩問題
我樂意為大家解答 (我會盡力答 ^^)
依家陀住小B,唔知我幾時又可以再寫遊記呢?!?!?!?


2 則留言:

  1. 見你影big ben好正呀....天氣又好
    我諗返起我去果日落大雨 + 勁凍.....冇哂心機影
    好羨慕你呀
    [版主回覆01/28/2011 12:50:00]BIG BEN我去過2次呀, 日夜景都影左 有時london落雨真係落到我地冇晒心機架

    回覆刪除
  2. 你好呀..睇到你個blog真係好好..你有冇d資料係..大約..邊幾個站係去咩景點個d>>我真係冇咩頭緒...你好厲害ar..如果可以share>>可以e mail給我ma??
    [版主回覆02/09/2011 16:27:00]你想去邊個國家?? 其實我有個plan架, 可以send比你做參考, 唔知岩唔岩你洗 ^^ 我個plan都有大約寫點去d景點架

    回覆刪除