搜尋此網誌

2011年1月1日 星期六

Honeymoon 遊記 - Day 13 - Sunderland

Day 13 - Manchester / Sunderland
住宿: Seraphine - Kensington Olympia (London)
景點:  Sunderland Football Club


進度好慢o既遊記呀
寫到誇年...hahaha
呢日係我同Jerry期待左半年o既睇波日
由於開場時間係下午3點
可以訓晏少少咁多
呵呵....不過都要食個早餐

我地住果間酒店o既reception同餐廳係一架列車黎架,好得意
食左個簡單早餐後就返房執拾
然後將d行李拎比reception o既staff幫我地存起
睇完波之後先返黎拎



今日我地上巴士第一件事係買1 day bus pass,抵d呀嘛
去到city,求其搵間餐廳食晏
點知真係求其得滯,呢餐好難食
所以....都唔想提

食飽仲有時間,我地就漫步行去Sunerland o既Stadium of Light
大約十分鐘就行到去了



主場o既威力果然唔同呀
周街都見到新特蘭o既球迷
我地兩個就好似異族咁
襯有時間就周圍咁去影相參觀
然後去Ticket Office換飛



行下行下,突然見到好多人圍埋一齊
咪8下咩事囉
原來呢個係曼聯coach o既入口
個個都係度等球星o既出現
我地當然唔執輸,企係度等埋一份啦



等左5分鐘就見有旅遊巴出現
真係興奮到痺呀
好彩我企o既位置前面都有小朋友
先冇阻礙我o既視線咋
Jerry就冇我咁好彩lu,比d高大o既外籍人士遮晒
唔好諗住佢地係新特蘭fans就唔鐘意曼聯o既球星呀
佢地都不知幾high,不斷叫球星o既名字

下面呢張影到利奧費迪南呀
我仲見到我最愛o既雲達沙添



準備入場啦


其實行到去我地坐位o既入口
有新特蘭fans已經提我地行錯路
因為佢地見我地著曼聯波衫,諗住我地都係坐曼聯fans席
奈何我地唔係season ticket o既fans
係無機會買到架,只有買主場fans座位
因為準備入閘時,個保安唔比我地入
雖然冇規定坐主場席o既球迷唔準著作客球隊o既波衫
但為左安全理由,唔放心就咁放我地入
佢初頭提議我地去ticket office換返作客隊席,可惜已經爆滿
哈哈...好彩細心o既我又點會諗唔到呢點呀
我一早已經著定多件黑色衫係波衫入面打底
而Jerry只要著返件褸就可以掩蓋波衫
所以入洗手間搞搞佢後,我地就正式入場啦



入到去我地專登唔走上去個位先
而係o係球場邊影相



然後好幸運地發現曼聯球員係o係呢邊熱身架 *口*
yoyoyoyo...雲達沙就係我眼前



呢張就係我地雲達沙o既合照
開心到震,能夠係雲達沙掛靴前親身到場同佢打氣
真係太好了



影夠雲達沙後就影下其他球員熱身
haha....正 ^^
大家又認唔認得出佢地呢
此行最遺憾o既係老公最鐘意o既朗尼同傑斯都冇出場



新特蘭o既吉祥物咁岩走過黎
我立即捉住佢影相...Black Cat



Jerry話唔好係場邊企咁耐喎
好啦....去搵我地個位先



我地坐o既位置睇波真係一流呀


失望o既係呢場波連一個入球都冇
無得比我感受下現場入波後o既激烈反應
就算對方入都好呀嘛



第一次現場睇英超
雖然冇人講波,但時間都好似比平時過得突然快
完場後就跟大隊慢慢行返出去搵巴士搭
返酒店拎埋d行李
我地就離開呢個位於英國東北邊o既新特蘭啦


我地住果間酒店係海邊
所以成日都見到好多海鷗飛黎飛去



由於返倫敦o既車程要3個鐘,去到車站附近
當然醫左肚先啦
終於食係英國第一餐o既Burger King
呢餐同瑞士果餐比平
其實計返都係比香港o既貴少少啫



呢晚我地搭Northern Rail 同埋East Coast經紐卡素返倫敦
估唔到火車上仲有wifi添
所以我地兩個就係咁上網o勒
返到倫敦都已經夜晚十點啦
然後位於Kensington酒店休息
呢晚又落大雨,我地又推住喼喎
煩到我地連遮都無拎
拿拿聲跑去酒店添啦
好彩揀左間靚d o既4星酒店
有人幫我地搬行李咋
起碼唔洗再辛苦Jerry將d行李搬上搬落
仲有一日就離開
 ,已經開始唔捨得英國啦

2 則留言:

  1. haha~~ 原來你都係波精來的....wakakaka
    [版主回覆01/03/2011 12:59:00]我同老公都係曼迷

    回覆刪除
  2. 你地咁薑坐人家主場區著曼聯波衫 @@~
    佢地都算好, 有得換作客飛 (雖然爆)...
    [版主回覆02/28/2011 10:54:00]最後都換唔到飛呀...haha...我都知會有呢d情況 所以好彩有後著 ^^

    回覆刪除