搜尋此網誌

2011年11月1日 星期二

朗朗B (1-2月)

Yahoo Blog自從upgrade左之後,感覺無以前咁好用,之前add左做朋友的又唔知去晒邊
搞到我呢個平時好鐘意寫blog的人都絕跡左yahoo blog一段好長的時間
我諗有d blogger都好掛住我架o勒 (自戀ing)
所以今日有時間,寫返個updates先

我呢個無時停媽媽
係坐月期間,懷疑有少少抑鬱,可能因為我唔慣成日係屋企啦
不過好彩我都好願意同朋友傾計,多得佢地o既鼓勵
滿月時,朗朗都仲係屬於細碼B咋
大家睇下佢,成隻貓仔咁 ^^

一足月,我就帶朗朗仔周圍去周圍玩

第二個月開始,我的奶量已經唔足夠做全人奶媽媽啦


開始泵出黎餵,每日可以餵到三餐

我相信雖然我未能夠比到全人奶,但我都已經比緊最好的給我的朗朗

之後我就開始停不了的活動啦

同青衣Mamas & BBs相聚


1106媽媽會朗豪酒店聚



好開心,1009新娘同埋yahoo blogger們都有黎探我同朗朗呀




話咁快就撘入第二個月啦
朗朗要去打兩個月針,估唔到佢人仔細細都好叻架喎
半人奶半奶粉下的朗朗,日漸長肉
兩個月追到11磅啦
打針前餵佢食奶,入到姑娘房打針
只係叫左一下咋,無喊...............之後仲訓埋添
不過之後都有微燒,扭足一晚,好可憐
第二日我地仲安排左擺雙滿月酒添
好彩第二日已經無事

雙滿月



沒有留言:

張貼留言