搜尋此網誌

2011年11月6日 星期日

紙婚紀念

依稀仲記得一年多前,我日日不停咁上網做資料搜集
寫BLOG,睇BLOG,同BLOGGER聚會
時間過得真快,朗朗B係我同Jerry 第一年的結婚周年紀念日已經足三個月大啦
今次我地放低朗朗仔,去澳門慶祝
第一次住進威尼斯人呀





其實去過澳門咁多次
次次都係食o既睇o既都係咁上下
所以今次專登周圍行遠d
睇下景影下相

仲有,今次個package包左兩張冰雕入場券呀
我地又可以係咁影
冇諗過裡面有咁多展品,仲有............真係好凍囉 ~.~


嘿嘿,今次係賭場學識左玩新games
就係花旗骰啦
我地就係靠佢起死回生
由輸變嬴啦,搞到我之後成日心思思想再玩
兩日一夜話咁快就過
臨走都要去必經之地影返張相o既


2 則留言:

  1. 我幾年前有去看過冰調成個場好少人的,十分好玩呢,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''

    回覆刪除
  2. Congrats... Time pass by too fast!!!

    回覆刪除