搜尋此網誌

2012年6月29日 星期五

六月小兔BB會 - 一歲生日會

完成半歲生日會時,我已經決定會繼續搞一歲生日會
汲取過上次的經驗,今次我地做多好多事前工作
將工作分得更加仔細,有晒工作分配流程
亦都搵多左義工媽媽幫忙
今次的甩漏冇上次咁多啦
再一次多謝出席的每一位來賓,你地的支持係我地的動力
更多要感謝出過力幫忙的爸爸媽媽們,無你地的幫忙,我地的活動又如何可以辦得成

一歲生日會Page: https://www.facebook.com/junelittlerabbit1yearbday

今次我地仲搵多左不同的贊助商支持我地o既活動
大家睇下幾利害


準備都好充足架
每人仲有一張有所有資料的入場券

 

場面墟冚、禮物豐富





雖然當日我都係走黎走去
但由於多左義工們分擔我的工作
所以我今次仲多左時間影多左相,而且我仲有參與遊戲添

全家幅







今次的主題係"校園風"
見到大家都著校服黎PARTY,真係好正呀
不久的將來,所有六月小兔都會入學
到時就可以真真正正著校服

另外我仲參加左同Manulife合辦的撰文比賽
雖然只係得到安慰獎
但文章內的每一句都係我送給朗朗的說話
當日每一個參賽作品都可以貼堂呀
 

仲有,我同朗朗一起製作左一件手指畫TEE
好特別,好可愛








我都有客串下做MC架~~
幫手主持左會徽設計比賽的頒獎環節架


抽到獎,除左我開心,其他媽媽們都戥我開心
佢地對我真係好呀!!!


獎品及紀念品大晒冷




六月小兔BB會之一歲生日會能夠成功圓滿結束
實在有賴各贊助公
司的支持,在此再一次感謝各位

(排名不分先後)

3M
Baby Impact
Baby Kingdom
Baby Smile
Bambini Republic
Biolane
Comical Kids Land
CPDA
Dr Kong
Dr. Fingerprint
Dream Heart
Dulux
Eugene Group Ltd.
Fair & Square 樂藝坊
Floor Time Company
Friso 美素佳兒
Funny Balloon 綠來是扭波
Hallmark
GAIA Skin Naturals
Hang Yip International Holdings Limited
Holle
Huggies
WXY-Shop
Infosky Limited
Joseph Photo Video
Kiddieland & Exploration @ Fingertips
Kidskidsland
Little Bare Fee
Little Steps
Manulife Hong Kong (CH Ho Senior District)
Marine Elements
Mini Dresser
My Boss
Ngating Publishing Company
Organic PaMa
PAKA
Pankis
Papa Jelly
Party Pro
Petit Bateau
Prominment Wing Ltd (QB Dog)
S8-Komplex
Smart Family
SoftTouch
Soon Doong Yi
Stride Rite
TaeOn Korea
The Dream Bag HK
The Little Rattle Shop
Tofa Baby
Totseat
Trendyland Studio
Unique Photo Makeup
Vita Green Health
Vtech
Wholesome Dot HK
老太婆
思詩樂
家計會
泰山企業貿易公司
浸大尚方
盧森堡大藥廠

沒有留言:

張貼留言