搜尋此網誌

2012年6月19日 星期二

Blogger Event - Miele Puresteam Demo Dinner

早前應Miele同埋Chopsticks Concept的邀請
出席由Miele主辦的Blogger 活動
難得可以攜眷出席,我今次都約埋老公一齊去

活動係Miele的Private Lounge舉行
去到已經見幾個Blogger係度傾緊計
最後發現原來得我一個帶老公去添~~搞到老公有d突兀咁...haha
Private Lounge設計幾靚,仲有架電單車放左係度





















今日主要介紹佢地的獨立式蒸爐
之前我接觸過的蒸爐大多都三層式,蒸氣係由頂走向上
同埋如果有一樣食物係比較濃味的話就會成個蒸爐都會充滿果個味道
蒸魚當然唔好諗住同其他食物一齊處理啦
但佢地今次介紹呢個蒸爐就無呢個問題
主要係因為佢地o既設計係諒蒸氣100%均勻循環迴流係蒸爐內,而唔係以往的向上流
Miele 的代表簡單為我地介紹產品,然後示範
首先製作左我地之後的甜品
就係連我老公都製得到的紅豆燉奶啦~~~~~


  














































晚的主題係家常飯
煮一餐兩餸飯連埋預熱時間都係大約20分鐘
另外,Miele 再為我地準備左每人一盅燉湯,yummy
其實個蒸爐操作真係好簡單
如果分別處理三樣唔同烹調時間的食物只要分階段放入去就可以


             


















開餐啦~~~~

我地的晚餐
1) 蒸飯
2) 燉湯一盅
2) 梅菜蒸肉餅
3) 蒸魚
4) 清蒸菜心
5) 蒸四色椒


 




























諗都無諗過一個蒸爐可以搞掂幾樣野,包括好重味道的蒸魚
拎出黎食果時,其他餸同埋飯都無魚味架
另外佢地蒸出黎的菜心,無落任何調味,我就咁食都覺得好鮮味
我諗係因為個爐真正將食物的原味鎖死左
過左一陣我地的甜品都蒸好啦,待食
今次個活動真係好casual,大家一路食一路傾計咁
之後再嘆返杯美味的咖啡
唔錯唔錯



















 

其實我都好心動架,講真兩個人放工返到家都7點幾啦
仲要慢慢搞餐飯,又要煮完一樣先另一樣
搞到無晒心機煮
但可惜的係因為我依家個廚房未有位容納到佢
希望遲d我搬大屋可以買部返去啦
因為連老公都好鐘意部機

後來同朋友傾開先知,原來佢一直用緊呢部蒸爐架
都有一段時間
佢都大讚好用
若果唔係有幸得到 Miele同埋Chopsticks Concept的邀請
我真係完全唔認識呢個牌子呀,真係睇得出我係一位"無飯"煮婦呀 XDDD

大家有興趣可以去 Miele網站睇下喎
http://www.miele.hk/hk/domestic/products/steamers.htm

另外之前提過的紅豆燉奶
平時係家都可以整架

食譜 (2杯份量)
蛋 x 1
3.6 牛奶200ml
糖1.5-2湯匙
即食罐裝紅豆蓉 (隨個人喜好落)

1. 發蛋
2. 倒入牛奶及糖拌勻
3. 混合物隔篩
4. 把紅豆放入杯
5. 再倒入混合物
6. 利用匙子撇去表面的小氣泡 (一定要記得呢一步呀)
7. 放入Miele蒸爐100度蒸12分鐘, 即成

沒有留言:

張貼留言