搜尋此網誌

2012年8月10日 星期五

轉大仔奶粉 Illuma 3



朗朗已經過左一歲啦
之前聽診所姑娘講,半歲後唔一定要轉食2號奶粉
所以朗朗一直食思敏兒1號直到依家
1號存貨所剩無幾時,我就開始考慮轉邊一隻奶粉好
其實好多人見食開的奶粉唔錯,好多時都唔會特別轉牌子
由於朗朗一直有濕疹問題,再加上腸胃一直唔算太好
之前婆婆都叫過我轉牌子架啦,但我覺得朗朗咁細,我唔想比佢轉來轉去
一陣轉果隻唔好又要搵過,怕怕!!!

咁我就開始資料搜集啦 其實上年已經聽過Illuma 呢個牌子
係因為搞媽媽會活動時,有媽媽聯絡過Illuma,看看有沒有合作機會
但我對 Illuma 的認識只限於"接近人奶的奶粉"
點解咁講呢?果時真係未聽過佢地呢個牌子,只係媽媽會內有1、2個bb食緊
略略知道少少
起初聽到個價格時,真係嚇左一跳
我相信呢一隻應該係市面上最貴的奶粉

到依家,Illuma 開始出宣傳片,網站上亦都有好多資料比我去了解佢地的產品
有餵過母乳的媽媽,相信大家都知對BB最好的當然係母乳啦
因為母乳正正就係為BB而設的天然食物
母乳係最容易被BB吸收,但我地一直無去研究過母乳裡面有咩成份
Illuma 就幫我地做左呢個研究
佢地仲將母乳其中一個成份Sn-2成功加入佢地的奶粉裡面
所以,我先知點解Illuma 定價比市面的奶粉高同埋什麼係"親和人體配方"

可能我就咁講大家唔明,你地可以去佢地網站再了解下
http://www.illuma.com.hk/web/inf/index.cfm?action=land.productinnovation&s_displayLang=tc
http://www.illuma.com.hk/web/inf/index.cfm?action=land.productfeature&s_displayLang=tc

上次聽過一位藥劑師講過,選任何食物或藥品
先唔好睇價錢,最重要睇成份,因為價格而影響自己去選一d質素比較好的東西
就會令我地錯過一d野
我都覺得佢講得好有理,尤其係依家d食物太多化學物質啦
所以我都學會先睇成份去選購

一決定幫朗朗轉食Illuma 3

我就開始入貨啦

唔想走黎走去,其實都可以經online訂購o既

朗朗B仲幫手我搬添 XD





另外,之前亦收到Illuma的sms
可以得到一罐900g奶粉試用,剛剛好岩晒我呀 :)


1 則留言:

  1. 朗朗大個仔咗好多呀,好鬼可愛呀!!!!佢啲頭髮又卷曲咗,有啲似混血兒呀!!!!
    [版主回覆09/18/2012 10:49:59]好多人都話佢似mix, 可能真係髦髮的關係~
    佢頭髮再長d果陣, 成日比人問係咪女仔添 = ="
    明明個樣咁man...haha

    回覆刪除