搜尋此網誌

2012年8月5日 星期日

8月大型BB展

好得意,我由有左到生左後
其實都未行過BB展,主要可能大部份物資都由妹妹交比我
需要買的少之又少
直至上年年尾為左幫朗朗訂奶粉先行過一次
岩岩8月呢個,聽其他媽媽講係每年最大型的一個
今次我決定同埋其他朋友去行,唔同老公去
咁先可以盡情購物架嘛

最驚喜o既係,今次我仲收到不少贈券添
媽媽朋友贈送的、PR贈送的,連埋我自己用分換的,總共有九張呀
我當然益埋我D好朋友啦
相約一齊行
本來諗住3號先去架,但朋友話VIP日好似多少少特價野睇
所以就改左VIP日去
點知簡直係失左預算呀
所謂的VIP日同平時冇分別,都係咁多人

今次主要幫朋友買BB睡袋,自己就周圍睇下
再幫朋友們掃奶粉
幫到佢地慳錢我都好開心
呢D就係我o既收穫啦



我的
Cotton Candy 睡袋1個
Comfi 透氣枕1個

可拆式較剪1把

新幹線吸管水杯1個
粟米餐具 1 套

朋友的
Cotton Candy 睡袋4個
餵奶巾1條
牛欄 3 900G 2罐

其餘大家見到的都係贈品 ^^v

1 則留言:

  1. Are those free? Or only for discounted price? My sister work in BB show also and she said that things are very expensive.
    [版主回覆08/26/2012 22:21:06]我果兩個list都係買的, 其他先係free gift
    其實真係唔太多野抵, 尤其係奶粉, 優惠比之前少左好多

    回覆刪除