搜尋此網誌

2012年7月15日 星期日

Lady Qooza x Citysuper Cooking Class

朗朗大個左,我可以成日帶佢周圍去玩
今次得到Lady Qooza的邀請,帶朗朗去Citysuper內的Culture Club學煮西餐呀~
真係唔講唔知原來尖沙咀Citysuper內有個地方係教人煮野食架
平時都無留意到
其實果度都算係廚房,因此Lady Qooza仲安排左姐姐係隔離房間陪住朗朗
等我地開火時唔洗朗朗係附近整親

由Culture Club的行政總廚Charmaine教我地煮兩道菜
包括: 1) 芝士焗波士頓龍蝦 & 2) 蘇格蘭羊扒配芒果汁
之後再為大家示範煮焗法國蝸牛

真係好豐富呀
平時係家都會煮下西餐o既,但肯定無咁專業囉
絕對係求求其搞掂就算...haha
呢d菜式更加未試過處理啦

好啦,我地先煮好個配羊扒的芒果汁
其實我覺得煮西餐,調味料真係好重要
以下呢d都係要黎煮個汁用架,都係一d比較好材料






















 
 














好快就整好個汁待用啦,之後就開始處理龍蝦啦
估唔到原來切龍蝦只要掌握得好,其實好容易
話咁易就分開左一半啦
之後放好準備左的材料後放入焗爐就可以了
























然後Charmaine就為大家示範整法國蝸牛
我的手勢同佢比,真係差得遠啦,hehe
準備好食材後,大家每人負責整少少,待焗



















最後就係煎羊架
一拎出黎就睇得出d羊架好靚
未煮我都流晒口水啦,我自己好鐘意食羊架
但係家從來都唔敢整,因為怕自己整得唔好食左d野
Charmaine指出我地的通病
可能大家都煮慣中餐,習慣左炒野
所以煎羊扒時大家都好鐘意將塊扒反來反去
呢d真係要戒啦
其實只要火力同埋時間配合得好,反一至兩次已經足夠
經Charmaine指導下,我煎的羊架搞掂啦
而且,龍蝦都已經焗好啦

















大家當日都煮得好開心呀

















呢個就係我當日的午餐
真係非常豐富,朗朗都唔執輸架
同我一齊食龍蝦...yummy

















上完呢堂發現,其實望落好難搞的食材
原來都可以自己煮到架
真係好開心,下次我一定會係家整龍蝦比老公試下
臨走前當日要同好友們影下相啦
Mrs Chik Chik 同埋 Pia當日都有出席,Mrs Chik Chik仲帶埋朗朗一齊黎添


 










再一次感謝Lady Qooza同Citysuper Culture Club的邀請
另外,Citysuper Culture Club搞左個親子煮食比賽
「大『煮』人 ‧ 小廚神」廚藝比賽 Super Kids Cooking Competition 2012
有興趣可以去參加喎

沒有留言:

張貼留言