搜尋此網誌

2012年7月5日 星期四

自家麵包

我不嬲都係一個好鐘意食包o既人
去到歐洲一日三餐都有包食,我就開心到暈,老公日日見到就頭痕
其實麵包機都唔係d咩新o既產品
好多年前已經成日聽同事講,佢每朝都食新鮮出爐的自家麵包
加上朗朗已經大個啦,開始食不同的固體食物
但其實,街外的食物都含有大量的化學野
食得多都冇咁健康
所以決定買返部機,做自家愛心麵包
周圍上網搵資料,問用緊不同牌子麵包機的朋友
比較後,當然覺得Panasonic的係最好
但香港無行貨,要買就要經台灣或日本訂返黎
又要加火牛,又冇保養
需要佢地壞o既機會少之又少
但....如果我就係黑仔果個,個個唔壞係壞我果部點算呀
所以最後我揀左比較大部的Kenwood BM450
哈哈,經HSBC訂比市價仲要再平幾百
都算唔錯
機未到我仲已經買定所有材料同埋用具添
包括陳枝記寶刀一把 XDDDDDDDDDDDD



起初以為只要跟住食譜,就好易做出好味的麵包
但原來唔係架
我第1、2次都跟Kenwood的食譜
做出黎樣又唔靚,又發得唔高
但好彩味道都唔錯,皮脆內軟
老公同朋友們一晚已經幫我清晒

1st & 2nd - 白麵包 (無蛋奶)


之後就請教Kenwood群組內的朋友們
終於少少事都有機會影響麵包發酵的情況
酵母掂到水 / 鹽啦、放材料的次序啦
材料的保存方法啦
原來,真係唔簡單
為左每日都可以有包食,我會繼續努力嘗試,務求整到不同口味又好食的麵包


1 則留言:

  1. 我睇你FB都見你好勤力整包, 好勁呀!!! 我一星期開一機左右咋, 但我又係成日發得唔靚, 有次太心急, 一出爐就切, 結果一遇冷成個包縮晒, 最後個包咬落一舊粉咁, 都無食到...what a waste...
    [版主回覆08/25/2012 13:29:57]最重要係因為我自己超鐘意食嘛, 買左機後已經冇再買街外O既包
    出爐後我多數等30分鐘後先切架, 唔好心急
    [版主回覆08/25/2012 13:28:35]最重要係因為我自己好鐘意食, 自從買左部機後, 我冇再買出面O既包食LU
    唔好心急, 我通常出爐後等30分鐘先切

    回覆刪除