搜尋此網誌

2012年7月2日 星期一

養兒方知父母心

相信每一個人去到十幾歲的反叛時期都可能好似我咁
曾經好討厭父母
覺得佢做乜都好似睇唔順眼咁
但我都算好快過左果個時期
知道家人永遠都係為左我地好
尤其係我媽咪一直都係一個好開明的人
只要唔係過份的事,佢都好少會特別過問
我同媽咪的關係似朋友
我唔敢講自己好孝順,但我認為我應該要做的我都會去做

當自己真真正正成為一位母親
更加強烈的感受到媽咪的偉大
懷孕時種種的擔憂
生仔果種痛,爸爸就算係旁邊陪產都係感受唔到的
到bb出世後不同的問題都令我好感觸

我會用行動去表現我的感覺,因此好鐘意鍚我愛o既人
記得我都同老公講過,希望每日可以鍚佢一百啖
依家,我都想每日鍚朗朗一百啖
然後有時我就會同老公講,我諗我地細個o既時間,爸爸媽媽都係咁每日鍚我地好多好多次
朗朗病的時候,我心會痛,希望病o既係自己
朗朗曳的時候,我鬧佢打佢,我一樣心痛,更加忍唔住喊
果一刻我終於明白,點解我同妹妹細個比媽咪罰果時佢會喊啦
朗朗依家只係一歲多d,將來將會有更多更多令我憂心的事
終於深切感受到"養兒一百歲長憂99"
係就係老土d,但相信每個為人父母的都係咁諗

2 則留言:

  1. 人越大,會越理解自己父母!
    [版主回覆08/22/2012 17:20:42]係呀!!! 我自己唔期望個仔第時一定孝順我, 但我首先要做好自己, 孝順父母!!!!!

    回覆刪除
  2. TOTAL AGREE
    [版主回覆08/22/2012 17:21:14]每次朗朗唔舒服, 真係心痛死我, 我相信我地的父母係我地唔舒服時都一定有同樣感受

    回覆刪除