搜尋此網誌

2012年7月7日 星期六

自家烏冬 & 日清粉白麵包

其實部機總共有14個function
之後我手痕學人整烏冬
其實有部機係度真係超級方便呀
不過用之前買的普通中筋粉
整出黎d色好似唔夠白,不過都尚算彈牙

烏冬食譜:
鹽 2g
冷水 135g
中筋麵粉 300g

之後就將所有料放入去Kenwood 450,set mode 10 "Dough"
部機停左後就拎出黎再加手粉搓多一陣
壓平摺三摺就可以切啦
不過我冇買切麵機,又只得菜刀
所以切出黎的烏冬比較粗身
不過第一次實係咁架啦
朗朗都食晒佢碗粟米蓉烏冬架,好比面
我自己就食清湯
Yummy
熟能生巧,相信我整多幾次一定會越來越好


另外,搭朋友經人係日本訂左D日清強力粉返黎 (但因為貨源唔多,最後我拎左一包咋)
第一時間整返機白麵包黎試下係咪比其他麵粉香D先
呢機亦都係無蛋奶的白麵包
估唔到效果真係好好
除左發酵得比之前更好外
我發現第二日食都仲幾軟熟 (雖知道自家野無加任何防腐劑同其他令面包軟熟D的化學成份,一定好快變硬同變壞)

白麵包(無蛋奶)食譜:
高筋麵粉 350G
鹽 3G
糖 28G
牛油 25G
酵母 5G


慢慢開始掌握到整麵包的技巧
我會一直嘗試整唔到的麵包的

沒有留言:

張貼留言