搜尋此網誌

2012年8月16日 星期四

獨自去偷歡 之 試玩灰熊山谷

朋友問有冇興趣玩灰熊山谷
我呢個咁懶玩精當然唔錯過啦
但由於已經去過幾次,加上年假不多
所以決定放半日假同朋友去,飛甩爸爸同朗朗
不過由於去過咁多次,加上試玩要六點半後
所以我都係請左半日假咋,慳返D嘛,有左小朋友之後
大部份o既假都留返比佢咁滯

嘩!!!!! 估唔到暑假的星期二咁多人
人又多,天氣又熱
第一時間去左shopping先
買夠後先去玩

不過真係度度都多人都癲
上次去冇玩到"Toy Story Land" o既沖天搖控車
所以決定用一個鐘去排
熱足一個鐘,上去玩兩分鐘


人多就有呢樣唔好~~~
仲有....太多同胞啦,講真....都仲係接受唔到佢地D插隊文化
同埋係又迫,唔係又迫一餐埋你身
真係好憫
之後都係周圍HEA下影下相咁啦





等時間過,見差唔多就去睇返場獅子王慶典
睇完出黎時間岩岩好呀
準備入灰熊山谷啦
我地已經諗好左,第一件事去玩極速礦車先
因為係試玩,所以應該大部份人都係香港人
感覺真係同之前爭D架,雖然人多,但無你推我撞咁呀
唔洗五分鐘,我地就上左礦車啦
雖然唔算得上係好刺激果D 機動遊戲,但我覺得都好正呀~


之後就排隊同米奇米妮影相
影相期間發現礦車有故障
真係慶幸我地早玩早著啫
影埋相都天黑啦
咁就完全一日開心之旅
真係多謝朋友比個機會我,早d去試玩迪士尼的新遊戲



沒有留言:

張貼留言