搜尋此網誌

2012年9月4日 星期二

《親子雜誌》& 百靈牌 -『嬰幼兒健康預防秘笈講座』

耳探操作示範:

早前出席左由《親子雜誌》同埋百靈牌主辦o既『嬰幼兒健康預防秘笈講座』

本來諗住帶埋朗朗一齊黎架,不過佢有約 ^^
講座未開始前,可以去百靈牌個counter度了解下佢地o既產品
包括佢地最新出的 "耳背體溫計 (BET1000)"
好多時用耳探,BB都一定會唔鐘意甚至係撥開
呢個產品特色就係可以係BB熟睡時使用,而且又冇咁易整親/整醒BB
一秒就可以測量到BB當時o既體溫度數

最正o既係,耳背探上顯示體溫的屏幕除左可以顯示體溫外
仲會同時有三個顏色的背光顯示燈

每個色代表BB當時有冇發燒,就算深夜係房間燈光暗時都馬上知道呀嘛

綠色 = 無發燒
黃色 = 體溫偏高
紅色 = 發燒



講座開始大家就開始坐定定啦
由兒科專科鄭碧純醫生同我地講解



原來中大做過研究,初生bb出世時體重同埋身長o既平均數
如果bb (足38周) 出世時體重少過2.5kg又或者身長短過45cm都算係小於胎齡
朗朗都算係岩岩合格咋.....出世2.74kg



其中一part係講濕疹
我當然非常留心去聽啦
因為朗朗之前一直有濕疹問題,雖然依家好似差不多好返晒
但我怕仲未斷尾架嘛,了解多d一定有幫忙
有濕疹bb的媽媽可以參考下啦
其實我之前都有寫過少少有關濕疹護理的blog: http://blog.yahoo.com/pandacarmen/articles/664767/category/%E6%96%B0%E6%89%8B%E5%AA%BD%E5%AA%BD


之後就介紹返百靈牌o既耳溫槍
其實我一直都冇買架
原因係,我妹妹話我知,佢覺得唔準確 (聽完個講座後終於知咩原因囉...haha)


量度身體每個部份都有不同o既準則


百靈牌最新款o既耳溫槍,除左耳背體溫計外,另一個新型號係 - IRT4520
其實用法同之前o既型號大同小異,新加o既功能係有8個記憶紀錄
咁就可以清楚記低BB發燒時o既進展啦


當日就帶左呢部機返屋企用啦
咁岩朗朗早兩日開始發燒,真係岩晒



拆開就見到耳溫槍o既說明書同保用書等等


耳溫槍有個兜盛載住,咁就唔怕周圍放整污糟啦
新型號係用電芯的,比之前用電池的比較方便


打開耳溫槍,裡面仲附有20個替換o既耳套
設計方便


耳溫探可以度到攝氏 / 華氏溫度
一click開機,就出現攝氏符號


如果我想用華氏
就要keep住click個制,直至出現華氏符號後放手
再開機,之後每次就會顯示華氏度數
若果想轉返攝氏,做法都一樣


我習慣睇攝氏,所以我set返好後就幫朗朗探下熱
衰豬唔慣我放野入耳仔,搞左輪先得 (haha....加上又要邊影相邊探)



good!!!! 已經無晒燒啦


之前咪提過我妹話覺得佢唔準確o既
原來大家都忽略左一件事,好多人認為部機只係一個bb用
係衞生角度,無需要次次換耳套
但其實耳套除左衞生d外,亦都會影響每次測量溫度的準確性
所以大家記得每次更換呀

1 則留言:

  1. That's nice... Did you get it for free? I have one at home too.
    [版主回覆12/07/2012 11:48:33]YES AR!!! 呢個真係好好用呀

    回覆刪除