搜尋此網誌

2012年9月25日 星期二

為報學前準備班(Pre-Nursery)做好準備

我自問都算係一個比較嚴謹同埋惡o既媽媽
但只限佢o既自理、品行方面
對於係咪需要咁細個就要佢學不同o既野、入名校....等等
我一直掙扎左好耐
自己都曾經係小朋友,當然希望返學唔好咁辛苦
放學做好功課就可以玩啦

但現今社會
好多家長都會比小朋友學多d技能
等佢地係學業方面有所幫忙
我諗都係因為香港o既教育制度問題
媽媽一直對我管教唔算嚴厲,同佢就好似朋友咁
因為咁,我係一個比較樂觀同開心o既人
所以都好想比一個快樂o既童年朗朗

但當見到其他媽媽為小朋友入小學o既問題
煩惱不堪、困難重重
我又再諗,究竟我應該點做好?!?!?
朗朗8個月時我有帶過佢返playgroup
但我當然冇諗過佢可以從中學到d咩啦、只係想佢開始習慣下同其他小朋友上堂
聽下歌仔玩下玩具咁
無辦法啦,身為Working Mama....陪到佢o既時間有限
所以盡可能比佢接觸多d
之後我停左一段時間,因為我好似太過密集咁比佢上堂
經朋友介紹,呢期開始上緊英基o既Playgroup
我就真係開始睇到朗朗學習同成長

有朋友同我講,比小朋友習慣辛苦,之後佢地就唔會覺得有咩問題
我見到『習慣辛苦』呢四個字,已經覺得好陰公
但我又諗,先苦後甜係咪比先甜後苦更好呢
所以我決定行中庸之道,盡量各方面都可以做到平衡 (希望做到啦)

八月已經開始為朗朗報學校
到依家已經報左四間
1) 栢基  2) 啟思 3) 康傑 4) 綠楊
黎緊會再報埋卓思
暫時得綠楊同卓思係要排隊交 / 攞Form啫
返PN班,一來想朗朗學習獨立、群體生活
二來希望減輕婆婆o既負擔
因為朗朗大個仔,成日無時停,婆婆雖然仲好後生
但又要照顧佢,又要做家務煮飯,仲要間中返Part Time
真係辛苦晒婆婆啦

荃灣綠楊排隊實況
連自己都無諗過,為左個仔
我可以5:30am起身,去到坐係地下等3個鐘頭
就係為左一個面試籌



前面o既人龍




1 則留言:

  1. 想問吓英基o既Playgroup好唔好呀, 想幫仔仔報, thx
    [版主回覆11/13/2012 14:26:06]我覺得OK喎, 我同朗朗上緊第二個課程啦~

    回覆刪除