搜尋此網誌

2012年9月13日 星期四

意外驚喜

早幾日咁岩婆婆唔得閒湊朗朗
加上佢有少少唔舒服,我就帶朗朗去睇醫生
呢個醫生keep住睇朗朗一段時間架o勒,朗朗傷風感冒、濕疹等等都係睇佢
同醫生傾開,我就問下佢對Illuma有咩意見
醫生都有同我解釋下Illuma同其他奶粉有咩分別
醫生話奶粉加入左Sn-2成份係有便bb腸道順暢同埋吸收更好
我就更加放心比朗朗試

第一次幫朗朗轉奶粉
先轉早餐開始
但估唔到第二日,朗朗已經唔肯飲思敏兒了
而且出奇地非常鐘意飲
見佢咁鐘意,我自己都試左啖睇下係咩味
飲落去有淡淡的雲呢拿香味,但一d都唔甜喎
但我好肯定一定比佢食開的思敏兒好味
所以朗朗先會咁快轉軚
轉奶粉其實最怕bb腸胃一下子接受唔到個變化而有所影響
但見佢d便便都無問題,仲比之前好左添,我就放心全部轉晒了


朗朗食奶咁耐,除左人奶佢係會飲到底之外
其餘的永遠會淨返少少架
但依家佢除左好快飲完一支奶之外
永遠一滴不淨
飲完仲好似唔多夠喉咁,扭我再開比佢
朗朗真係乖仔,緊係知道要幫媽媽慳返D奶粉錢
所以少少都唔嘥
真係一個驚喜呀


大爺朗朗飲得幾招積 ^^



5分鐘左右就飲晒250ml啦
仲係咁啜啜啜



發現真係冇晒就係到扭計啦
喊晒口想我再開比佢 = ="


沒有留言:

張貼留言