搜尋此網誌

2013年1月15日 星期二

19個月大

其實朗朗轉Illuma無耐,已經由3餐奶 (早、Tea、臨訓)
轉做依家o既早晚2餐
因為大個仔啦嘛
朗朗正餐都食得唔錯
為左佢可以繼續吸收更多營養
所以我堅持要keep住每日比佢繼續飲奶
我覺得朗朗飲左Illuma後腸胃又好左     
腸胃好D,連皮膚都好D添
真係唔係講笑架
連朗朗睇開o既家庭醫生都建議我繼續比朗朗飲
依家唯一係最怕飲夜奶會蛀牙啫
所以每晚朗朗飲完奶我都要佢刷埋牙先訓架

有幾次,我開少50ml比朗朗飲
點知....飲完後佢喊晒口要我再開
Haha….佢個喊樣陰公到呢…所以依家每次都必定開足200ml
朗朗次次都一滴不淨架
依家主要係睇下點可以由用奶樽變成用普通水杯
唔知大家有冇良方呢.?!?!?!
戒奶樽我覺得好難呀

慶幸我好容易就幫朗朗戒左奶咀啫
估都估唔到,只係幾晚唔比佢用
佢扭都唔扭就訓,依家我直情唔帶奶咀係身呀
但婆婆有時都係照比奶咀佢訓晏覺
其實朗朗差不多出齊牙,可以唔用就最好啦
因為我自己d牙唔靚,我都唔想朗朗好似我咁嘛

奶咀Look已成絕響


向上刷、向下刷
不可放任胡亂刷


沒有留言:

張貼留言