搜尋此網誌

2013年1月28日 星期一

雅培Blogger Event - 醒目BB運動會

對上果次帶朗朗參加Blogger Event應該都係上年七月o既事啦
好慶幸得到雅培o既邀請
可以同埋三個好朋友同朗朗的三位好兄弟一齊去由雅培主辦o既BB運動會
今次活動係中環o既First Little Step舉行

準時去到已經有不少Blogger媽媽同佢地o既BB係場地玩緊啦
當然我又遇到不少好耐無見o既Blogger朋友啦
唔少得o既就係我地由結婚已經成日一齊出席活動o既Mrs Chik Chik同佢精靈o既仔仔朗朗啦

開始講解運動會時朗朗好留心



當日分別同分組玩左3個小遊戲
朗朗係第二組的參賽者
係等候期間就周圍玩玩具,不知幾開心
第一組完成後就到朗朗出場啦

Game 1 - 推波波
朗朗係媽媽的協助下,第一個到終點呀
叻叻!!






Game 2 - 鬥快入籃
將波波帶到小型籃球架再投入
呢樣野,朗朗係家都成日玩



 

Game 3 - 擊退熱氣
呢個難少少,因為要用波波掉中熱氣小仔先完成

 


完成每一個項目都有一粒星星
朗朗儲齊三粒啦
佢自己都覺得自己好醒呀,係咪SHOW比人睇
當然唔少得證書一張啦

   

其實呢三個遊戲主要係帶出
雅培奶粉除左有助小朋友腦部全面發展外,亦都可以增強抵抗力
奶粉不含棕櫚油,咁就可以吸收較少的鐵質,更多營養,減少便秘,踢走熱氣

玩完遊戲,飲左果汁後
所以朗朗成場走,不停搵車車黎玩

 
 



朗朗亦有參與其他集體活動
當日朗朗同朋友仔們都玩得非常開心
真係好多謝 Solo Digital 同埋雅培比左個機會我
遇返不少舊朋友之餘,仔仔仲玩得開心

 





 

 

最後 4 Kings 們當然要影大合照啦


今次o既安排我覺得做得好好,係咁多家長同bb出席之下都無咩混亂情況
加上First Little Step o既導師都有落力同小朋友玩

最後每位BB都得到一份豐富o既紀念品添
真係又有得玩,又有得拎
多謝晒
希望再有機會出席不同o既BB Blogger 活動啦


1 則留言:

  1. 我見到自己同仔仔呀!
    [版主回覆06/25/2013 18:25:43]hehe ^^

    回覆刪除