搜尋此網誌

2013年1月2日 星期三

三老表迪士尼之旅

難得有時間,今次同婆婆同埋妹妹
帶晒三隻小魔怪一齊去迪士尼玩
其實主要係想影下充滿聖誕氣氛o既樂園

兩老表去到已經好興奮



我地首先去Shopping
之後就到巡遊時間
兩個大小朋友已經開心
期待最鐘意o既卡通人物出現
細B就覺覺豬中
巡遊中途兩個小朋友仲走左出去一齊跳舞添
見到佢地咁開心,我仲開心




跟住就周圍玩啦
都係玩朗朗同Oscar鐘意o既巴斯光年先
之後又係影相時間
兩個爭坐司機位 XD


HEHEHE...終於可以一齊影大合照啦
係我最愛o既薑餅人
同埋原來朗朗都好like薑餅人架


大部份時間都係跑來跑去
我同妹妹就負責排隊等影相
Mickey & Minnie o既聖誕裝真係好靚呀



今次表哥仔就醒目呢
唔玩o既時間,大部份坐朗朗架私家車
朗朗就爛玩到痺,堅持唔坐車仔要自己行
所以食完晏無耐就覓覺豬啦



玩完Toy Story Land就去灰熊山谷
但表哥仔未夠高玩極速礦車,但佢媽咪又好想玩喎
我唯有買支糖請佢食氹住佢啦


最後點少得玩大人小朋友都最愛o既旋轉木馬呀
Happy!!!!!!!!


好少何我地可以玩到天黑都未走
睇埋聖誕樹亮燈同埋飄雪
我地就盡興而歸啦



原來2012年
我同朗朗入左迪士尼4次啦
真係誇張 ^_____^
不過無計啦,我咁鐘意影相
入迪士尼就最多野影啦
下次等細B大個D,再一齊入黎玩

1 則留言:

  1. 三個女人帶三個細佬入迪士尼,好勁,一定很累,小朋友精力無限。
    [版主回覆03/02/2013 17:59:53]攰就攰啲,但玩得開心最緊要:)

    回覆刪除