搜尋此網誌

2013年3月9日 星期六

大小魔怪遊 - 3個反斗星 @ 星馬遊 Day 2

酒店: Oasia Hotel @ Novena
行程: Singapore Zoo + Jungle Breakfast / 無招牌Dinner

終於到重點行程啦
新加城動物園之遊!!!!!!!!
我地一早已經網上訂定入場券 (included train),可
無限乘坐園內o既導賞車網上買飛有9折優惠,比晒錢後會收到eTickets,print 出黎帶去就可以

上網見到有人專程去動物園內食早餐,為o既就係可以o係紅色猩猩o既陪同下食進餐
我地又點會錯過呢個難得o既體驗
所以亦一早send email去訂位

Singapore Zoo: http://www.zoo.com.sg/
Jungle Breakfast in Wildlife: http://eticketing.zoo.com.sg/booking.aspx

去動物園有唔同方法
最直接快捷當然坐的士啦
另外可以選擇搭SAEx Direct Bus,幾蚊一位可以係指定時間係指定o既酒店前上車
但因為我地入去食早餐要早出發
所以揀左最後一個方法
就係搭mrt係Ang Mo Kiu轉138號巴士
巴士車程約40分鐘就直達動物園






去到動物園第一時間行去餐廳
餐廳留左個幾好o既位置比我地
坐係度已經見到好多人同紅毛猩猩影緊相啦
我地就醫下肚先
然後先排隊影相







講真,你問我值唔值呢個價錢 (SG31)
我就覺得麻麻
但難得黎到,乜都要試下o既
除左猩猩,仲有條黃金蛇同大家合照
又有唔少松鼠走黎走去 ^^
另外,好開心去到新加坡都遇到朋友仔~~~好有緣呀!!

website同埋旅遊書都有動物表演、餵食時間
大家可以參考後計劃行程
食飽後我地就跟計劃o既行程遊園

先去猴子區睇唔同品程o既猴子
再去睇大象表演


 

雖然幾個反斗星仲細
但佢地見到動物都特別興奮
原來大象都好聰明架
可以跟指令做到不同o既表演
睇完表演仲可以餵佢地食蔬果添
朗朗非常開心


 



睇完大象表演再去睇熱帶雨林表演
然後再搭返車去餐廳附近度排隊騎大象
我都係第一次騎咋,坐度上去更加覺得大象有幾龐大
朗朗係中途已經訓左
我全程就係靠呢條kidcarry啦
無佢的話分分鐘手都斷呀...haha



之後就到餐廳用膳
hehe...我地又撞到倩揚mama同埋小羲廷呀!!!
 

食飽就繼續坐車周圍去
再超近距離接觸不同o既小動物添



 




差不多行晒咁多個地方時都已經下午3點啦
再去左Kidzworld hea左陣
裡面有水玩架,但媽媽們都唔想濕身搞一餐
所以係KFC裡嘆左陣冷氣就走啦



最後,當然唔放過行街買野o既機會啦
每個反斗星都買到一件tee做紀念


離開動物園就搭返138號巴士返Ang Mo Kiu
睇旅遊書介紹,搵到係Esplande Mall o既無招牌海鮮
等左10分鐘左右就入座啦
雖然呢餐真係幾貴
但真係一分錢一分貨呀
個個食到lamlam 脷
原來可以online訂位添: http://www.nosignboardseafood.com/

我地豐富的晚餐



咖啡骨                                                                     麥皮蝦
  


                                                                               白胡椒蟹
  

拼盤


原來漏左個蜜汁雞無影到添
大家見到係咪都流口水呢

由於太攰o既關係
我地只係遠距離影左夜晚o既魚尾獅咋





之後又要返酒店早d休息啦
第三日就係去最期待o既Legoland呀!!!!!!!!!
回酒店途中再遇到另一朋友
新加坡果然細呀...hahaha

1 則留言:

  1. 你真好呢~成日都係星加坡撞到朋友既~~^^
    [版主回覆04/06/2013 22:34:26]係呀, 成個旅程遇到三個朋友呀, 好利害

    回覆刪除