搜尋此網誌

2013年12月17日 星期二

曼‧遊 2013 - Day 2

行程 - Divana Massage & Spa / Terminal 21 Shopping Mall / Chocolate Villa

去曼谷嘅重點節目一定係做返個舒適Spa
安排行程時故意揀最近酒店嘅 Divana Virtue Spa
Divana 經常有唔同嘅promotion
所以大家預訂時可以留意下有咩著數 http://www.divana-dvn.com/Promotion.php
出發前預訂好房間
一早係酒店食完早餐係酒店影下靚靚泳池再出發














然後跟地圖行去 Divana,大約10分鐘就行到














入到後,職員好好咁招呼我地坐好
再比menu我地慢慢揀想做嘅treatment
然後仲好細心咁每位問清楚大家嘅需要
例如,力度、有冇傷患、用咩按摩油同邊部份等等














揀好晒就各自入房間等候
然後就開始接近3小時的享受



完成舒適嘅 treatment後
出到去,職員已經準備好茶點比我地品嚐
我好滿意今次嘅服務
係我去泰國做咁多次spa最正嘅一次
再去曼谷都會再黎呢度做spa
   
咁近酒店,當然返去歇一歇先再出發啦
跟住就搭BTS去位於Asok(E4) 嘅Terminal 21 (3號出口)
呢個係以不同國家特色佈置嘅商場
層層都唔同,不過都係普通商場一個
行多陣我地就落正門等的士,入Chocolate Ville
幸運地,比我地截到架七人的士
收我地THB400入去
唔好彩嘅係預著塞車,塞左成個幾鐘先入到去
係車上悶悶地,大家當然只顧做低頭族啦
不過亦不枉我地用個幾鐘時間入黎
因為呢度真係幾靚
餐廳食物都算不錯
謀殺左我張memory card不少位置
 

可惜嘅係未能趕及睇黃昏

 
影相位太多,不能盡錄
最後飲飽食醉後,就出返去截的士
截車時先醒起,做乜黎果時唔比多少少錢個司機等我地呢
因為果度的士基本上都只係均一價
THB400一架細車,兩架車就要THB800
返到酒店,我地繼續飲過

沒有留言:

張貼留言