搜尋此網誌

2013年12月15日 星期日

曼‧遊 2013 - 前言

有左朗朗,都無減輕我無時無刻想外遊嘅心
但每次都帶埋朗朗去,就唔可以盡情咁放鬆心情
所以我決定可以的話,每年一次家庭遊,一次雙人遊
2013年頭同朗朗去左星馬
無耐我已經係度諗下一個目的地
最後揀左我好耐無去嘅地方..............曼谷 Bangkok
自從第一次踏足曼谷後
我對曼谷嘅喜好程度,一直都有增無減
每年必去一次
以前同事們都叫我泰后,有咩都問我

結婚前一年去過後,就無再踏足曼谷
令我朝思暮想左佢好耐
因此促成左我今次嘅曼谷遊

而且我今次仲相約左同聲同氣嘅朋友一齊去
未出發,己勁興奮
一如以往,我負責計劃行程
買套票等等
對於去過咁多次曼谷嘅我
又有咩難度喎

幾年無去,曼谷都變左
多左一點,亦少左一點 
但比我嘅感覺仍然一樣

沒有留言:

張貼留言