搜尋此網誌

2014年1月19日 星期日

2014 沙巴遊 - Day 1 (市區遊)

AirAsia 屬廉價航空,如果需要揀位,就要係買飛時揀埋
所以我地當日唔需要預太早去機場
早一日已經幫所有人check-in
10點起飛,我地一早未夠7點就出門口
因為一行12人,又要寄行李同食早餐
預多少少時間比較好

3老表一齊去玩
真係好開心



















 
食飽就上機啦
機位唔算太過迫,朗朗大個要買一個位
一家三口坐一邊都幾好
朗朗自然可以獨霸窗口位啦
3個鐘左右嘅機程好過就過





























AirAsia 到沙巴係喺2號客運大樓出的
估唔到原來整個2號大樓都只有AirAsia 嘅航班升降
第三日我經特優訂左Local Tour去Weston生態遊
佢地包左第一日嘅接機服務,好方便
等齊人就可以上車




當地導遊首先車我地去市區唱錢
其實我都知去佢介紹嘅地方唱匯率一定唔會係最好
不過算啦,因為我仲要比團費佢先返酒店
搞搞下,返到酒店已經兩點多
我今次揀左有私人碼頭嘅 The Pacific Sutera
馬上搞check-in,幸運地因為酒店冇晒我地訂嘅房種
所以第一日upgrade我地去Suite
房間真係好大,又有露台,仲望到高爾夫球場添






 

Check-in 時已查好左 Shuttle Bus schedule
係咁依放低d野hea一hea就落去買車飛
準備去市區食晏先
6歲以下小朋友唔洗買票
車票每人RM3,回程就唔需要買票
去到Wisma Merdeka (默迪卡廣場),第一件事係搵野食
其實果度只係一個細細嘅舊式商場
我地求其搵左間餐廳入去食沙巴的第一餐後
就搭返車回程返酒店游水 

酒店泳池都幾大個,可能傍晚時份有少少雨啦
成個泳池得我地一班人係度玩咋
玩到大約6點我地就返房梳洗再去市區食晚飯





第一天嘅晚餐,我地揀左去海鮮大排檔嘅華興
其實果度有幾間海鮮大排檔,包括都幾有人氣嘅雙天
係沙巴食海鮮同係香港差唔多
都係走去魚池揀好想食嘅海鮮
再話比落單嘅伙計知想點整就可以
大大隻麵包蟹我地無揀到呀 :p
  
最後埋單連其他小食,9大3小食左約RM900
食左幾款海鮮
上湯龍蝦、白胡椒炒蟹、奶油虎蝦、魔鬼魚
白胡椒炒蟹都幾香,但係同我係新加坡無招牌嘅比較都仲爭少少
上湯龍蝦個湯都濃味,同香港嘅上湯有分別,味道都ok
奶油虎蝦係最期待嘅菜式
虎蝦分細、中、大、加大 size唔同價錢
我地揀左中size,盛惠每隻RM30
其實個人覺得味道都ok,但就唔係令人眼前一亮,要再三回味嘅程度囉
但其他人就覺得味道偏淡
其餘菜式一般,最唔掂係個星洲炒米,無色無味
埋單比local tour guide卡片佢地有95折

食飽都已經近9點啦
由大排檔行去Central Point 約10分鐘
就到酒店shuttle bus上車點等回程車
未返到酒店朗朗已經呼呼大睡
我同爸爸就當然享受一下安靜嘅時刻啦
嘆返個按摩浴再做個mask先訓

沒有留言:

張貼留言