搜尋此網誌

2014年1月24日 星期五

戒片

其實幾大先開始戒片呢?
好多人有唔同嘅講法
上年夏天,朗朗大約26個月啦
諗住試下啦,係家唔著片
但結果就係次次都要我地提先去,唔記得提就....oh oh
加上婆婆事忙,未必成日記得定時同佢去廁所
所以就暫時擱置在家唔著片計劃
當然我地都會定時問佢去唔去啦
朗朗又好得意
去街又會提出去vv,但係屋企又唔會喎

開學約一個月,學校都開始幫朗朗戒片
返學就唔著片,起初成績幾好
但後來病過無返幾日,再返學又瀨過
老師都有同我夾過,用鼓勵同獎勵嘅方式慢慢來

有次唔知係咪朗朗瀨完尿比人鬧過
之後婆婆話一問佢去唔去就喊
我係家同佢去,又係咁
我就唯有問佢咩事,再同佢講你仲係小朋友
一兩次唔小心瀨左唔緊要,媽媽唔會鬧
只要下次記得通知大家要去vv就ok 啦
之後佢就無扭計

早前我更開始獎勵計劃
準備好一張有一百個空格嘅紙
同朗朗講,每去一次vv就可以親手蓋一個印
儲夠100個印,媽媽會拆一份新玩具比佢玩
估唔到效果非常的好
自此朗朗都會主動提出去廁所
在家已唔需要著片啦,除左訓覺
有時朗朗更可以訓一晚都冇瀨濕片添
期待朗朗儲滿拎獎品的一刻

沒有留言:

張貼留言