搜尋此網誌

2014年1月10日 星期五

奕朗N班點滴 (2)

上學期話咁快就黎完結啦~~
重溫一下朗朗呢幾個月嘅校園生活先~

天氣轉冷,當然要轉季啦
康傑冬季校服都好靚架


















 



















 

感恩節
送給婆婆的~
感謝婆婆每天悉心的照顧




















 
12月係普天同慶嘅日子
學校嘅壁報都換左新look
用小手整成的聖誕樹,好靚呀
 














滋味飲品嚐一嚐
奕朗做小廚師,同同學一齊飲果汁飲
回家睇相時,朗朗第一次講出同事仔個名比我知
叻仔~
















健康家庭同樂日
起初以為返學校同朗朗一齊整下小食
但原來係由一班N班小朋友表演
再送出親手同老師一齊整嘅Cookies
雖然朗朗有d怯場,但我覺得佢已經好叻仔啦
睇到我好感動


































我的成長故事 - 老師眼中的我
係老師眼中,朗朗係一個開朗活潑嘅小朋友
在爸媽眼中,他除了是開心果,還是小魔怪


















沒有留言:

張貼留言