搜尋此網誌

2014年4月23日 星期三

產品試用 - Trimton『速效瘦』



這篇文章是與Trimton Group合作

自從生左朗朗後
肥胖好似無離開過我,一直陪住我
果時我自己仲好有信心,一定可以瘦返落去
無耐我就好似中左降咁,唔瘦就唔瘦
仲好似有肥落去嘅跡象 @@

試過不同方法去減磅
但好多時都唔太有效,或者反彈
食西藥更加有副作用添
今次我就試食Trimton嘅『速效瘦』
試食前我都有了解過成份,知道無西藥成份先決定試食
配方採用天然成份,無需節食,無副作用,便可以燃脂瘦身
食用方法都好簡單,只需每日食兩粒
早餐同晚餐前,用溫水送服就可以

成分:
主要成份 Chiorogenic Acid , HCA Organic Acids
藤黃果萃取 燃脂、排脂
青咖啡豆精華 燃脂、減脂
綠茶萃取 阻融、抑制吸收
黃金葡萄柚萃取 排毒美肌
紫米萃取 排毒美肌

主要功效: 
『速效瘦』產後踢走大肚腩、豪華臀
每粒『速效瘦』都包含400粒「雙色速瘦因子」
針對腰肚難減頑脂,加速消耗積存脂肪,消走鬆泡泡肚腩;能抑制脂肪合成,同時加速燃脂效能,針對難減的Hip位及大腿,有效減寸。再加上專利腸溶微粒技術,有效防止特效燃脂技術被胃酸破壞,確保瘦身成份被有效吸收,加強燃脂功效。
























『速效瘦』以三盒為一個療程
一盒60粒,每日食兩粒,可以食足一個月
我由323日開始食用,到46
大約食左兩星期
食後唔會有副作用
例如口乾、心跳加速等呢d感覺都從未有試過
兩星期大約輕左約2磅左右啦
其實以我無特別節食或者做運動黎講
成效已不錯
我會繼續食埋剩餘嘅份量
希望可以輕多幾磅啦

產品資料
售價:$520/ (60 粒裝)
銷售點:萬寧獨家
查詢電話:(852) 2408 2244

服務由Trimton Group提供

沒有留言:

張貼留言