搜尋此網誌

2014年4月29日 星期二

巨龍傳奇 & 科學館遊 @ 29/3



又開始追Blog啦~~

係香港科學館舉辦嘅《巨龍傳奇》展覽
展期由2013年11月8日開始至到2014年4月9日
足足半年時間咁長
仲記得同老公去英國蜜月時都參觀過大英自然史博物館
裡面都有恐龍展覽架
果時已經謀殺左我地不少SD card嘅memory 
所以今次我又點會錯過呢 

婆婆比左幾張免費入場券我
我就當然帶埋朗朗去啦,出發時見表哥Oscar冇野做
就決定帶埋佢一齊去睇展覽
兩老表一齊去玩,不知幾開心

我地揀左星期六下午出發
去到科學館時大約下午4點左右啦
人龍唔算太多
係外面影下相就準備入場啦~

戶外機動恐龍
 

之後諗我地日後都好大機會經常帶朗朗去不同博物館
所以決定即場買博物館全年通行證家庭
小童足4歲先需要買飛,因此我同老公加姨甥同亞妹,4個人夾




















入場後先到經過多媒體劇場睇大型電腦動畫
穿越時間返回恐龍時代,認識牠們在侏羅紀及白堊紀早期於現今中國地帶的生活
主演: 近鳥龍, 馬門溪龍, 沱江龍, 大夏巨龍, 蘭州龍, 雄關龍 (排名不分先後)





















然後就進入《機械動樂園》 
睇不同種類嘅機械恐龍同埋互動展品
每個展品前都有詳盡資料
我地都有細心停下欣賞

     
 
 


















一路行一路睇
慢慢行到《化石發掘場》再行到《化石展示區》 
我地係度逗留左好耐
周圍睇周圍玩
展示區每一個角落都去晒先
    


最後朗朗同Oscar留個言比恐龍後就離開展覽 
然後向上面嘅主館進發
果時已經大約7點了
估唔到係度可以消磨咁多時間
而且我覺得香港嘅恐龍展比英國的更出色
非常值得去
希望日後香港可以再舉辦更多有特色嘅展覽啦!
 
  

沒有留言:

張貼留言