搜尋此網誌

2014年5月4日 星期日

產品試用 - Darlie「炭黑‧淨白」護齒套裝

這篇文章是與Darlie合作 


今次經she.com邀請,試用由Darlie「炭黑‧淨白」護齒套裝,產品包括《黑人全亮白牙膏 - 竹炭深潔牙膏》及《黑人炭絲旋潔牙刷
送來的套裝好精美
拎到返屋企,老公見到以為我買左支酒返黎 XD

  


 








 

產品資料:
電視廣告


竹炭深潔牙膏
特有能吸附污垢的竹炭微粒,深層清潔口腔。結合SWA亮白因子,速效美白,帶來雙效淨白衝擊!
* 臨床證明,能14天有效美白牙齒
* 含先進SWA亮白因子,有效清除污黃牙垢
* 含有竹炭微粒,有效吸附污垢,能深層清潔口腔
* 含有氟化物,有助牙齒健康





 
炭絲旋潔牙刷
黑白螺旋刷毛橫切面呈六角形,增加與牙齒接觸面,潔淨效能高達4倍
* 備長炭刷毛,有效清潔口腔,遠離口腔異味
* 0.01mm*細絲軟毛,比普通磨圓刷毛更深入潔淨,同時溫和接觸牙齦
* 精巧刷頭設計,深入口腔內部,有效清潔臼齒
* 尖端直徑少於0.01mm
* 軟毛











一直都係使用黑人牙膏嘅產品,牙刷就多數用硬毛
今次第一次使用軟毛牙刷
感覺都唔錯
之前硬係覺得用硬毛先可以澈底清潔牙刷
原來我呢個諗法係錯嘅,其實功效係一樣
只係大家有不同嘅喜好咁解啫

我由細到大啲牙都偏黃
問過醫生,醫生話一來我牙刷生得唔夠整齊
好多時刷得唔均勻就可能清潔得唔好
二來,我的琺瑯質下的象牙質顏色原本就偏黃
所以購買牙膏,我就慣常買有美白功效嘅用




































開始使用「炭黑‧淨白」護齒套裝
感覺兩種產品都幾適合我
竹炭深潔牙膏唔似我用開嘅美白牙膏咁重薄荷味
仲有清清嘅香味,連老公都讚味道唔錯 


持續用左7日




















當然啦,只用左7日啫
功效未完全發揮,我會持續使用
希望可以令我一直泛黃嘅牙齒變得亮白
大家想試下Darlie最新「炭黑‧淨白」系列
可以到各大超級市場,或者其他零售點購買啦! 


product are sponsored by Darlie

沒有留言:

張貼留言