搜尋此網誌

2014年5月13日 星期二

麥當勞® 開心樂園餐® x Super Mario™ 好玩開心聚餐


『噹啷!噹啷!』
呢個清脆嘅撞磚聲
相信同我差唔多大嘅朋友們一定唔會陌生
對於細細個已經好鐘意打機嘅我
由紅白機、Game Boy玩到WII
Super Mario真係陪住我長大


點解無端端講Mario呢....hehe
就係因為我再次得到麥當勞公關公司 Bravo 邀請
出席麥當勞® 『開心樂園餐® x Super Mario™ 好玩開心聚餐』
一收到邀請,知道黎緊麥當勞® 『開心樂園餐』會推出一套8款嘅Super Mario玩具
真係聽到都興奮,非常期待

當日由於朗朗要出席同學仔嘅生日會
所以我單刀赴會....kaka
一去到樂富麥當勞,已經見會場坐滿大小朋友們了
去到第一件事影下相,再嘆返個『開心樂園餐』啦








































之後就由打扮成Mario造型嘅MC姐姐打開序幕
首先大家一齊發揮創意,幫Mario砌圖填色同加工
對於無乜美術天份嘅我
填色真係最容易架啦































完成後,MC姐姐始終叫主角出場
登登登凳..........




















大家見到都好開心
逐個同Mario合照



































然後大家拎住麥當勞® 送出嘅 Super Mario™ 玩具
影返張全體大合照


估唔到今次活動好smooth
好快就圓滿結束
我仲夠時間由樂富趕返去荃灣麥當勞同爸爸 & 朗朗會合
一見到朗朗,我就拎套玩具比佢睇
佢見到勁興奮,好大聲咁『嘩~~~~~~~~~~~~~~』

返到家當然要求第一件事開黎玩啦

每款Super Mario™ 玩具都好靚,好好玩
 



































當中我最鐘意就係《瑪利歐得分?磚塊》
點解?因為.......去片.....
係咪好正呢?!?!?!?!?!?
呢款由5月23日開始可以換
朗朗生日會係5月24日舉行
預計當日應該好多人叫『開心樂園餐』 XD 

一套8款嘅玩具將由2014年5月16日開始分階段推出
大家想儲齊,就記住以下推出嘅時間啦


  










由 16/5/2014 起
(左2) 碧姬公主旋轉印章
(右4) 瑪利歐與終點旗杆

由 23/5/2014 起
(左4) 瑪利歐得分?磚塊

由 30/5/2014 起
(左3) 瑪利歐與水管
(右3) 恐龍耀西衝衝衝

由 6/6/2014 起
(左1) 與瑪利歐一起投擲回力標

由 13/6/2014 起
(右2) 搖擺小企鵝瑪利歐

由 20/6/2014 起
(右1) 發射威力火焰球


記住唔好錯過啦!

是次活動是應麥當勞/麥當勞公關公司邀請出席的
活動中所享用的食物及飲品、獲取的禮物及活動中的特別節目均是由麥當勞/麥當勞公關公司應是次活動特別安排予參加者的  

沒有留言:

張貼留言