搜尋此網誌

2014年9月19日 星期五

迪士尼光影匯預演 @18/9

早前收到迪士尼通知
會員可以抽籤出席9月18日嘅預演活動
無乜抽獎運嘅我,又抽唔到啦
本來好失望
點知尋日見朋友有一個pass多出
立即問下有冇得一齊去玩啦
就令我有機會提早體驗迪士尼最新嘅夜光巡遊
原來我都有少少運,就係有好好嘅朋友 

收工立即刻飛返屋企接朗朗
好彩青衣入迪士尼車程好快
唔夠8點我就到達樂園
入場就同朗朗慢慢行入去『明日世界』果邊等朋友會合我地

再去指定餐廳食晚餐 (朗朗每次黎都一定要幫襯太空餐廳嘅薯條 @@)
食完就玩左幾個遊戲已經9點20分了
同埋朋友行出去『美國小鎮大街』搵靚位等睇巡遊

係巡遊開始前,見到迪士尼嘅職員推住車仔賣《米奇光影畫筆》
呢支筆好奇妙架,係巡遊期間
可以用透過呢支筆,改變特定表演人員服飾嘅顏色架
不過我尋晚無買到呀
搭正巡遊時間
開始隱約聽到音樂慢慢傳過來
朗朗立即同我講:『媽媽,我好緊張呀!』
其實我都好興奮 XD

以下我係尋晚影到嘅相片
用相機仔影,質素一般咋 ^^ 

 








整個夜間巡遊
真係好精彩,睇到迪士尼好落本去製作
朗朗見到Mack 同埋 Lighting McQueen時
起初好興奮,然後直情望到呆左
見到都好笑

除左《米奇光影畫筆》,另外仲有其他配合活動嘅產品
大家鐘意就記得入場選購啦~~
『迪士尼光影匯』將於10月1日正式每晚公開上演
而『黑色世界』亦會於10月2日正式開始
大家快啲約埋朋友一齊去玩啦

沒有留言:

張貼留言