搜尋此網誌

2014年9月11日 星期四

開學日闖入迪士尼

朗朗今年直升原校K1班
因此開學前無需要上適應班
今年學校9月2日先正式開學
我就襯呢個機會,係大部份人嘅開學日
帶朗朗入迪士尼玩返日,務求玩到盡

大約12點都踩入場
嘩~好耐無試過咁少人啦
天氣依然好熱
我同朗朗先逛下商店嘆冷氣
就去成年無玩過嘅《馳車天地》
無辦法啦,次次都話要排一個鐘或以上
每次都無能為力呀
今次排10分鐘左右就有得玩啦

之後玩左好幾個遊戲,有啲直情唔洗排隊,就咁行入去就玩得
朗朗就緊係開心啦
三點多,會合埋朋友仔後
先睇巡遊
再三個一齊玩
玩到夜晚7點先走
仲有,今次係朗朗第二次同職員哥哥姐姐交換襟章
佢好叻,入場之前已經諗定要換走邊個
一見到鐘意就有禮貌地同職員要求交換
朗朗揀親都係一啲比較大嘅襟章
等我下次同大家分享下佢嘅戰利品 

我同奕朗講,玩埋今日就要開學啦
佢好似一個小大人咁,同我講:係呀,聽日返學啦
所以乖仔,不枉我帶佢黎玩
下次再去,應該會係十月嘅事啦~~
因為十月會有黑色世界玩,而且更有最新的「迪士尼光影匯」夜間巡遊
岩岩今日 (9月11日)係預演日
大家可以去迪士尼官方Facebook專頁
留意最新動態啦
睇完D相,真係令到我超期待
因為有朗朗最愛的《Cars》

(以下相片轉載自香港迪士尼樂園Facebook專頁


沒有留言:

張貼留言