搜尋此網誌

2016年9月29日 星期四

Messy Play!!!!! 美贊臣「Inspired by Moms原生探索坊」

美贊臣將會係十月舉辦「Inspired by Moms原生探索坊」 免費比公眾參與
我同朗朗有幸得到邀請,優先體驗呢個活動
岩岩果個星期六,我帶埋朗朗返公司
放工就一齊過去PMQ元創坊玩
朗朗上一次黎PMQ,已經係1600熊貓果時啦
所以佢話唔係好記得

上環落地鐵再行上PMQ需時大約15分鐘啦
去到活動場地
已經見到有小朋友玩緊Messy Play

不過我就去旁邊嘅啟發分享室 (Inspiration Classroom)聽葉妙妍女士嘅分享
當日嘅主題係『不做直昇機父母』
感謝女士嘅分享,令我更加堅定自己嘅育兒方法

其實美贊臣邀請左不同嘅專家係分享室同大家分享
每節都唔同架,大家報名時可以揀岩主題先


聽完葉女士嘅分享
之後就過隔離嘅『探索遊戲室』Messy Play
咩係Messy Play
Messy Play就係強調要大玩特玩,無規則,為小朋友營造無拘無束嘅自由玩樂空間
現場提供各式各樣的塗鴉工具,包括可清洗的油彩
等參與嘅小朋友可以係牆上同埋巨型紙屋上亂畫一通

 
未開始前
朗朗已經同我講佢想畫隻啟暴龍上去
叫我拎定個電話比佢睇住黎畫
但畫左幾下,佢突然發現將d顏料撈埋一堆再用手亂咁畫上去好好玩
之後佢就無理我,不停咁去撈唔同嘅顏色去玩
期間佢仲同我講,原來呢三隻色撈埋會變成呢個色架
證明其實小朋友係玩樂之餘,會留意到身邊嘅野有所變化的
呢樣正正係我成日覺得,點解玩對小朋友咁重要
 
 
 

之後哥哥姐姐拎d巨型紙屋出黎
全部小朋友都好開心
不停畫畫畫,又走埋入去屋裡面油色
係呢個半鐘時間,我見到所有參與嘅小朋友都好開心
發揮佢地嘅想像畫佢地想畫嘅野
父母都一齊參與創作,大家都整到一身顏料
好彩係可以洗得甩嘅顏色黎
 
 

玩完後,洗好手後就準備離開
朗朗離開晒有多謝哥哥同姐姐比佢參與今次嘅活動
最後我地仲得到一份紀念品添
朗朗見到好開心,話可以返家打開間屋同妹妹一齊玩
 

大家可以到以下連結報名參與呢個活動,以下為活動詳情
美贊臣「Inspired by Moms原生探索坊
地點:中環鴨巴甸街35PMQ元創方AS506 & S507
日期:101日起至1113
費用:全免
詳情請留意「美贊臣Enfinitas Facebook專頁:www.facebook.com/enfinitashk
查詢:2725 5399 (辦公時間:星期一至五,上午9時至下午6)

#InspiredbyMoms
#Innate Potential
#原生探索坊
#Enfinitas

沒有留言:

張貼留言