搜尋此網誌

2016年9月7日 星期三

一切從這個post開始

我諗好多人都有睇過『傻爸爸』黃鎮昌帶3歲女兒環島單車遊嘅故事
我諗亦都有好多人覺得,咦......我都可以喎
最後究竟有幾多個人真係成行我唔知

但我知道,我家兩父子係今年嘅復活節假期
完成左11天環半台之旅 
一切就從我呢個Facebook分享開始

老公第一次同我講要帶朗朗去踩單車環島時
我只係諗,車.....你咪得個講字
估唔到佢真係開始計劃
到佢叫我幫手買機票同埋酒店時
我知道我老公要做一件好浪漫嘅事,男人的浪漫唔一定係豆腐火腩飯
淨係聽佢講,已經好感動

為左要好好咁記住佢兩父子呢個咁難忘嘅旅程
我決定幫佢地整理返旅行時嘅資料
好好咁寫個遊記
當係我送比佢地嘅一個小小心意

沒有留言:

張貼留言