搜尋此網誌

2009年11月16日 星期一

3V之試衫篇 (1)

星期日上午,當我地準備動身上深圳時收到3v電話
勸我地改期,果一刻真係超灰,但我真係唔想改
當所有野ready左, 要改真係會好唔開心
3V o既亞may好耐心咁係msn諗左d方案比我
但我始終好想影華僑城,亦都唔想改
因為無人擔保到下一次又會唔會天氣唔好架嘛
後來我都狠下心上左去
我約左3點試衫, 一踏進3v就比人點左相了 XDDDDD
"咦...呢個咪熊貓車"
原來叫我o既係BLOG友 & ESD友
佢兩公婆我分別係YAHOO & ESD識架, 好有緣
大家仲同一日影添
當我知道佢地都決定搏一搏
果一刻我個心都好似壯大左
之後去試衫, 好彩一早做齊功課
一拎比3v個staff, 佢好快手咁搵齊比我就開始試
都試足兩個鐘呀
去片........

入圍服裝







完成試衫之後
我地就放鬆心情去食飯同埋dup骨
之後就返京湖休息
估唔到京湖D房間真係幾好



沒有留言:

張貼留言