搜尋此網誌

2009年11月8日 星期日

決定後的九個月

時間真係不知不覺咁溜走
回想返我地決定結婚o既日子
原來都已經係九個月前
係呢段時間裡面
我經歷了很多轉變, 亦都處理左好多事
最大o既轉變都應該係工作上
原本一直覺得好好o既僱主
突然因為一場金融風暴變成了一個手段狠辣的殺手咁
亦都令我的起心肝轉左工
可幸的是我找到了一份好的工作
而剛剛未來老公亦都係工作上遇上了少許問題
不過我相信好快可以解決
我亦會全力支持他的
另外, 因為一直在籌備婚禮
我都係網上面識左好多朋友
大家經常滔滔不絕咁分享亦令我的生活更加充實
係呢九個月裡面我亦曾經懷疑過自已o既選擇
但呢d都只不過係因為一時氣昏後的想法
到呢一刻其實我對我將來o既婚姻都好有信心
下個星期就係影相o既日子
之前日盼夜盼o既日子估唔到好似一下子就到
真係好期待


沒有留言:

張貼留言