搜尋此網誌

2009年11月23日 星期一

嘻嘻~~等到啦

一直都等緊Jerry o既正式求婚
佢一直都同我講唔會有架o勒
我就不斷咁提佢,記住呀,記住呀))))
其實之前我都提過佢話....上次亞邊個生日你又識推人去求婚
咁你生日係咪都會咁做
佢o既答案都係一樣.....你死左條心啦 XDDDD
岩岩呢個星期六
係佢搞生日o既日子
當佢收到個蛋糕果陣,佢初初就細細聲同我講
"你嫁比我啦,好冇"
岩岩比朋友聽到,立即話佢咁細聲
走去拎支咪過黎比佢
哈哈,估唔到黎到呢一刻我又有D怕醜
然後仲避開唔答佢添
成班FD都叫我唔好應承佢喎 XDDDDDDDDDDDD
不過最後當然都有答應啦
仲詢眾要求下,咀咀添 wahahahahaha
雖然佢o既求婚同人地預備晒花同戒指係有d特別
但...我果一刻真係好開心架
因為真係無諗過佢會當住咁多朋友面前同我求婚 (仲有半跪係度架)
佢問乜我都會應承啦


哈哈哈~~~~~~


沒有留言:

張貼留言