搜尋此網誌

2009年11月17日 星期二

3V之正式影相日

天公不造美,一早起身看出街已經看到天色灰黑黑,下著細雨
我o既心都立即變成和天空一樣的顏色.....灰晒
如常咁起身梳洗、check-out、買早餐....
準時到達3v ,一入門就見另一pair人改期了
當時跳跳虎 (另一pair同日影相之net fd) 又未到
我個心真係十五十六,真係唔想係所有野都ready之後改
又因為知道我將會由杰老師幫我影,個心都紮實在
好想搏,但yoyo同其他staff都強烈建議我改期
因為佢地認為攝影棚技術點好
都無可能令到個天影出黎變成藍天白雲
同埋係咁o既情況下出去影相,效果唔好係無得補影
我又好擔心喎

後來yoyo就建議我地一係改係酒店影
其實早一日亞may都建議過我轉入酒店影 (我個plan都唔洗加錢)
但入酒店是要早一日決定的
我地唯有叫yoyo再問下酒店有冇得通融下啦
但無論yoyo點講,酒店都話不能夠破例
咁我地都明呢個係酒店o既規定,唔係3v控制範圍之內
但我真係好多謝yoyo肯幫我再三請求酒店幫忙

後來, Jerry可能見我有d唔開心啦
佢就話一係照影啦
真係唔好就加3200影佢地個舊客優惠package (再影其他景點)
但...我一直想以華僑城做主打架嘛
咁我諗既然Jerry都諗住同我影第二次,不如變一變
最後決定加個優惠package去影世界之窗 (因為有室內影, 不大受天氣影響)
然後改影華僑城
一落實左呢個方案,立即好開心咁跑過去試身室
揀過一件長拖尾婚紗影世窗內o既教堂
化粧後出發,一落樓就見到天光左好多, 冇雨了
果一刻都有諗點解自己唔堅持去華僑城呢
但既然都揀左,就無謂再諗啦,開開心心去影先會影得靚架嘛
其實依家咪仲益左我
可以影兩次相 XDDDDDDDDDDDD

沒有留言:

張貼留言