搜尋此網誌

2010年2月11日 星期四

告別四眼 @@

都唔係好記得幾多歲開始戴眼鏡o勒
總之就係白痴啦
因為果時好鐘意小雲,成日都靜雞雞拎daddy d舊眼鏡黎戴
想搞到有近視可以戴眼鏡
好啦,願望成真左之後,就知道戴眼鏡唔好
細個唔可以戴隱形眼鏡
成日戴住個厚"dup dup" o既眼鏡不知幾唔舒服 (我成7百幾度架)
大個後開始戴con都有唔方便
有時會戴得唔舒服,un住un住咁
搞到我成日卒眼
所以係早四、五年度我已經有做激光矯視o既決心架o勒
因為有朋友經威爾斯成功矯視 (而且價錢激平)
所以我都有排期係威爾斯睇
雖然威爾斯都批左我做激光矯視,但可惜我o既眼角膜太薄
做唔到舊式激光矯視 (做完仲有二百幾度,都唔知做黎為乜)
好彩依家有新式激光矯視技術 Lasik可以幫我地呢d眼角膜太薄o既人
我尋晚約左3月頭去驗眼
如果驗眼結果出黎係適合做手術的話
就會係3月中完成埋個手術
咁我就完完全全可以擺脫四眼妹呢個稱號啦
不過係等待驗眼同埋做手術前
我都要戒戴隱形眼鏡,所以我會keep住有一段時間做四眼妹啦

沒有留言:

張貼留言