搜尋此網誌

2010年2月22日 星期一

看相後感

用左四個半小時去完成睇相呢個步驟
自以為我都算睇得慢架啦
點知May話
,我已經比佢預期中快
可能自己要求唔算高啦,基本上8成半o既相我都好滿意
所以要求修改o既野都唔算多,只係寫左一張白紙咋
全部都係一d細微野
其實我唔知d相佢地之前有冇執過,還是我好好彩
基本上d相都唔見有途人同垃圾出現
當我見晒d相後
May就黎教我點樣將d相分落唔同o既file作相簿 & 油畫分配
可能3V得返May一個係office啦
佢都無教過我應該點樣揀先至最好
最初果一刻我都有d束手無策,唔知點做好
Jerry仲問我洗唔洗幫手,但我諗佢都幫唔到我d乜
所以我叫佢休息一下,到我揀油畫同相架果時先叫佢
好彩我之前都做過下功課,知道每個景起碼揀三張排版出黎先至靚
咁我就由大相簿開始一路揀落去
慢慢個速度就加快左
但中途亞May突然走黎話我知
7寸同10寸相簿果d係唔洗加兩張相做封面的
即係7寸揀18張相同10寸揀20張相已經包括兩張封面了
等我又要係揀好左o既相簿裡面揀返2張出黎
依家我總共有9本相簿
2本15寸 (水晶面) 2本12寸 (普通面)
3本10寸 & 2本7寸
另外,我又用d介紹人相簿換左d油畫,相架同埋旋轉水晶等
到揀油畫我就拉埋Jerry一齊黎幫手o勒
之前已經好鐘意3V拎出黎做sample果張12x26油畫o既排版
即係用一張相做主相,然後用多張不同o既相拼出一個心心
我一見到張sample立即拎去問亞May可唔可以做一張咁o既油畫
原來我地個package唔包油畫排版架
所以要做一張咁o既油畫就要加RMB200去做
呵呵,Jerry肯比我加錢去整呀,開心到痺 ^^
希望出黎個效果靚靚啦


最後真係要多謝3V所有幫過我o既staff
佢地都好有耐性咁招呼我呢個問題多多o既新娘子
另外,亦都多謝咁多位搵我做介紹人o既新人
因為你地我先可以換到我想要o既野
好開心可以同你地分享我影相o既野,亦都歡迎你地問我其他wedding野 ^^
我希望到我睇排版果日唔洗咁辛苦啦
亦預祝所有將會去3V影相o既朋友一切順利,影到靚相


沒有留言:

張貼留言