搜尋此網誌

2010年2月4日 星期四

我的運動主義

一直以來都有都有keep住去健身中心做運動
除左為了保持身型
亦希望可以為一天辛勞過後的身體出一身汗輕鬆一下
但我屬於一個不太容易流汗的人
所以簡單的器械運動不太適合我
我最喜歡的還是拍子強勁的Step aerobic 同埋Bollywood
兩種都屬於變化多端而且富時代感的舞蹈
由於健身中心的舞蹈堂每月都作少許變動
為左可以跟著喜歡的導師
有時真係不惜於放假的早上撲出去
為了加強線條美,我亦會於跳舞前或後做Power yoga
雖然每次連續完成兩堂課程後都會汗流浹背
但感覺真係好滿足
之後再走入更衣室內享受一個蒸氣桑拿後加一個淋浴
簡直一流 = =b


亞Sa岩岩又幫Addidas拍左一輯新o既廣告
拍得佢好靚,佢廣告內一身的打扮我好鐘意呀 ^^


2 則留言:

  1. 要像鐵鎚和釘子一樣,永遠向著定點努力。                            . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. 我都好耐無做gym啦~~~~哈哈, 加油呀, 出完一身汗真係好正~
    [版主回覆02/04/2010 21:28:00]係呀...超爽呀

    回覆刪除