搜尋此網誌

2010年2月8日 星期一

男禮 @ MODE Tuxedo ($100 Discount for 新客)

終於到男主角試衫
我一直都無當Jerry係我o既陪襯架
所以我決定係MODE或者VA租兩套禮服比佢當日著


明明我約左2點鐘上去試衫
一直我都係同Jerry講2點鐘要到MODE
但唔知做乜我訓醒後完全記錯晒囉,以為自己約左2點半
然後約2點3左右先突然醒起.........咦...我好似約左2點鐘喎
但果時已經冇計啦
,唯有行快兩步
最衰今日Keep住落大雨,搞到我地行得唔快.....(冇得切線 XDDD)
我差唔多2點45分先到達MODE
一入門口我立即道歉話比佢地知我記錯時間
咁佢地就立即放低D相簿比我地睇下
然後就打比下一位客人睇下會唔會遲少少到
希望可以幫Jerry試衫

今日招呼我地o既Allen最後都話盡快幫我地揀衫
希望唔會太影響下一位客人
真係唔該晒佢呀
其實上去前我已經有心水,諗定幾款比Jerry試
我講完我o既要求後,Allen就馬上拎恤衫西褲比Jerry換
第一件禮服,就係我強烈要求一定要先試的英式燕尾
嘩)))))))) 估唔到Jerry真係著得好好睇 (*0* 立即流露出傾慕o既眼光)
Allen話因為Jerry個體格較橫,所以"long"得起套衫
第二件禮服就試左日式燕尾
呢件都著得Jerry好slim
但感覺就普通少少,我都係覺得佢著第一套最好
第三件禮服就試左一套香檳金平腳
件西裝仲係新架,d袋同個尾都未開
估唔到又唔錯喎



所以依家我都係join左租2套o既plan
因為我落單時間距離婚期超過半年,所以有9折優惠
依家連埋其他配件約3千蚊左右
今日就揀左兩套衫,婚期前兩個月可以再去揀多次 (係無收費的)
另外,MODE依家仲有多一個promotion
就係舊客介紹新客的話
每人都可以全單減一佰蚊 (但要我比我張優惠卡拎埋去落單先得)


由於已完成婚禮, 我張優惠卡已經被收了
各位可以係yahoo blog 搵其他blogger幫手
 ^^

沒有留言:

張貼留言