搜尋此網誌

2010年4月22日 星期四

令人期待的Honeymoon有阻滯?!?!?!?

由決定結婚果一刻開始
已經諗好左會去歐洲 (英國、法國同埋瑞士) 渡蜜月
完全唔係因為覺得去歐洲浪漫過人
而係好想好想去一次Manchester朝聖
入奧脫福睇一次精采o既球賽
淨係諗起都已經好開心好期待
再加上姑姐住係瑞士,帶老公去探下佢嘛
但籌備結婚o既期間已經太多野要處理
實在唔想係婚前再抽d時間出黎安排行程
所以原先諗住11年頭先去啦
尋晚未來99同我地講佢5月會去蘇梅
又挑起我想去旅行o既衝動
立即同Jerry講,不如婚後先去一個短trip relax
之後再去歐洲正式渡蜜月啦
點知Jerry同我講........
佢依家呢份新工好難請長假架,除非結婚啦
要放仲要一次過放,最好唔好分開放
Oh my god))))))))))))
咁點算好呀,有少少失預算啦
因為真係諗住遲d先計劃
依家咁o既情況,係咪真係要焗我開始決定蜜月地點
如果真係要我婚後立即動身去旅行
咁鬼攰,我怕我享受唔到旅程o既樂趣囉
咁我係咪要改變初衷,唔應該去歐洲呢~~~~
我尋晚都叫Jerry睇下到時可唔可以申請到遲少少先放大假去旅行
如果得就唔洗我咁頭痕啦
God Bless Me !!!!!


沒有留言:

張貼留言