搜尋此網誌

2010年4月18日 星期日

KO 裙褂 - 錦發 ^^

終於同媽咪去左睇裙褂啦
原本Jerry唔肯陪我出架,佢話無聊喎
咁我都想問下佢意見架嘛
佢終於敵不過我o既可憐o既聲音
一齊去睇褂啦 XDDDDDDDDDDDDD
由於之前同Jerry探過路
亦都收集過其他JM o既意見
其實已經鎖定目標,想係永隆租褂架o勒
但無理由淨係去一間睇架嘛,所以我地就去左錦發先
去到起碼有3個女仔試緊褂
咁我唯有耐心等候啦
點知原來我媽咪已經同個老闆講佢想睇d咩褂
等其中一大班人走左之後就開始到我試o勒
之前細妹著過果件褂係有金銀線加珠片的
所以媽咪都想睇下呢款褂

我係錦發共試左三套褂之後
問埋價錢就同老闆講想行多陣先返
但當時已經有心頭好架o勒

哈哈.....唔好介意我頭髮蓬鬆 XDDD
左1: 金銀線中五福, 波浪腳
左2: 金銀線 + 水晶珠片, 波浪腳
左3: 金銀線 + 水晶珠片, 波浪腳
左4: 淨水晶珠片, 波浪腳 (呢件係返轉頭再試o既)



行到去永隆
又再要求老闆拎d金銀線加珠片o既款式出黎
我係美華就試左3套


左1: 金銀線 + 水晶珠片, 平腳
中: 金銀線 + 水晶珠片, 波浪腳
左3: 淨水晶珠片, 波浪腳



但我係美華揀唔到心水,所以決定返轉頭租之前睇中果套
哈....入到去叫老闆拎多套淨水晶比我試下啦
嘩!!!! 好彩再試咋!!!!!!
錦發呢套淨水晶好閃,好搶眼
我又鐘意套褂o既地較紅,真係一流
其實原先我睇中左2果套架
咁我就不斷咁諗應該揀邊套啦,媽咪都覺得呢2套都唔錯
再問下老闆意見,佢認為現場睇,一定係最後果套搶眼同埋靚
但上鏡計,就應該左2果套好d
幾經爭扎之後,終於決定要現場搶眼果套
因為我地都認為依家用傻瓜機影出黎效果可能淨水晶褂冇咁出啫
但到當日攝影師d機影出黎效果應該會好d
好開心,咁就confirm左我出門o既裙褂啦
等我post張大d o既相出黎比大家睇清楚個款啦 ^^



其實錦發同永隆d褂都好新淨,價錢又相宜喎 (仲可以講少少價添)
我試咁多套,每套大約都係500-700內有交易
呢2間都聲稱會封褂o既 (意思即係你hold左之後就唔會再租比人)
雖然唔知佢地係咪真係會咁做
但聽落真係唔錯....而且佢地又專係做褂o既
始終d褂係靚過係租婚紗禮服o既地方o既

錦發地址: 旺角上海街523號 (朗豪坊停車場斜對面)


後話.....其實途中我都有問過Jerry o既意見
但佢既然答我,我覺得套套差唔多,睇唔出有咩分別 XDDDDDDDDD
我諗男人都係咁架o勒...哈哈


5 則留言:

  1. 你而家揀呢套好靚呀~~仲好新淨呀,好似頭褂咁~~
    [版主回覆04/19/2010 11:44:00]係呀, 真係好新淨, 如果佢真係會封褂, 到時影相應該好靚 ^^

    回覆刪除
  2. 的確好新淨咼,恭喜哂又KO多一個 item...
    男人係咁架咼....o係佢地眼中件件衫都差不多,有時仲好笑到問返妳︰"吓,乜有唔同咩??? ".....唉,激屎...
    [版主回覆04/19/2010 14:20:00]係呀~~婚期真係好似好快到咁 所以呢輪o既blog 都update得幾密下 XDDD 係喎, 我男友都係咁問我喎....真係唔知好嬲定好笑 明明咁大分別 XDDD

    回覆刪除
  3. 錦發件水 淨水晶珠片仲著得岩身d wo~
    [版主回覆04/19/2010 17:28:00]係呀, 好fit身, 細碼黎架
    諗諗下, 裡面要著睡衣架嘛, 到時我一定要再瘦過依家先得~~(雖然試果陣我都著住T恤)

    回覆刪除
  4. 嘩...咁岩我準備去租掛, 你D資料岩晒我丫....
     
    [版主回覆04/20/2010 01:00:00]wahahaha...真係岩岩好bor

    回覆刪除
  5. 唉呀.....我係鴻運租原來真的好x貴喎!!!
    [版主回覆02/24/2011 12:04:00]鴻運出名貴架.....你係元朗果間租定TST果間???

    回覆刪除