搜尋此網誌

2010年4月6日 星期二

WII Fit & Resort

任天堂一出WII果時
我地立即買左一部返家玩
但玩唔夠幾個月就已經無玩lu
梗係啦,放係Jerry屋企,佢屋企人晚晚都要睇電視架嘛
佢自己又成日掛住打online game喎
邊有時間同我玩呀
之前已經話第時搬出黎買返個平衡板返黎玩WII Fit架o勒
加上近期個個都大玩WII Resort喎
搞到我心思思,決定搬返部WII返我屋企
等我有時間就玩
2年無玩過部機,果然唔係話用就用
好彩拎埋部機出去買配件咋
立即update埋,買左2個game、2個動感強化器、1塊平衡板
噢,咁又用左我成千蚊咁滯
不過拎到返去,個個都爭住玩
不知玩得幾開心
但.....唔知我又玩得幾耐呢 XDDDDDDDD
希望唔好令部機再荒廢啦.......有時間做多D瑜珈先得 ^^


沒有留言:

張貼留言