搜尋此網誌

2010年3月31日 星期三

慳得一蚊得一蚊

我諗每位籌備緊婚禮o既兄弟姊妹們都明白
搞婚禮同倒水係無分別o既
所以大家都會用盡方法去減低開支
亦由於好多服務公司都會推行介紹優惠制度
由舊客介紹新客,通常雙方都會有著數
以下係我join 左而又有介紹優惠o既商戶


MODE
介紹優惠:新客拎舊客優惠卡去報名,雙方套餐價格各可減100蚊


3V
介紹優惠:雙方各得7寸相簿一本 (18張相入相簿)
我已經介紹左好多朋友join架o勒,所以依家都唔會專登再搵


Charming Image
其實無介紹優惠制度,不過你有興趣報名時,話有朋友介紹
佢會計返你平d囉,不過我建議應該先了解佢地offer咩價錢比你先提朋友介紹
因為我都有朋友join果個package抵過我 XDDDDDDDDDDD


如果大家需要幫忙,我樂意幫手架 ^^
務求大家都可以慳得一蚊得一蚊


沒有留言:

張貼留言