搜尋此網誌

2010年3月22日 星期一

新target

原先一直講好左,結左婚點都要搬出黎住
但依家樓市升到咁o既地步
真係唔係入市o既時候
但係租地方住的話,又好似唔係好儲到錢咁
而且見到身邊o既朋友置業
佢地都係買d樓齡大少少o既樓,地方超實用,好見駛
月供都係供7千蚊左右,真係同我出去租差唔多
咁倒不如我地盡快儲多d錢
係結婚一、兩年內等樓價有機會下跌返少少時入市
尋晚我地都有討論過呢個問題
亦都覺得咁樣比較好

但依家就引申左另一個問題出黎啦
究竟係佢家住定我家住呢??
佢當然唔想住去我家啦,佢話冇咁自由喎
但我都一樣,比我都想同自己媽咪住啦
況且我媽咪實冇問題架,我叫左佢試下同佢媽咪傾下呢個問題
睇下佢咩反應先啦
可能佢唔想我地搬返去住呢,唔知架嘛
不過我都擔心最後分配唔到,都係要租住地方先囉


總之,新目標係............2年內置業 ^^
希望能夠達成啦


沒有留言:

張貼留言