搜尋此網誌

2010年3月25日 星期四

3V單人照期待中

嘩哈哈~~~
首先要多謝搵我幫手做介紹人o既朋友
無你地o既幫忙,我就換唔到想要o既野 ^^
好啦,入返正題
原先我都冇諗過用7寸相簿黎換單人照package架
因為一個人去影好似無乜癮咁
但後來有blog友問我有冇興趣約埋一齊去
咦...咁又唔同喎
所以係岩岩呢個會展期又積極少少咁幫人做統籌同介紹人
終於比我儲夠5對新客戶去轉一個單人照package啦
岩岩仲約左25/7去影添
希望到時唔好太過熱啦
估唔到3V o既單人照package都係會一對一服務架
so good~~~唔知到時有冇機會再遇返劉老師或者亞杰呢
不過其實我都想比其他攝影師影下唔同o既風格同造型
超期待 =^__^=


* 自此以後,我會留返d quota比其他join左3V o既姊妹去做介紹人架o勒


1 則留言: