搜尋此網誌

2010年3月20日 星期六

的起心肝

太多朋友話我面色唔好、瘦左唔靚
所以我決定做返瑜珈 & 跳返健康舞
尋日同好姊妹Gigi去行街果陣
經過"舒適堡" o既promotion counter
立即去問下詳情
本來個sales 游說我join 2年plan架
月費都係175,仲可以玩埋佢地o既旺角新場
但由於我一直都想結婚後不久生小朋友
2年時間對我黎講太長啦
所以最後都係join左1年約,平均月費200
咁岩我又袋住左銀行寄黎果d免費試玩卡係身
個sales就叫我比埋佢,送多少少野比我
4月開始我會經常去荃灣centre
努力做運動keep fit


沒有留言:

張貼留言