搜尋此網誌

2010年4月29日 星期四

年資

今日突然係度諗...我究竟寫左幾耐blog呢
原來都已經有差唔多6年o勒
點解會開始寫
好記得果時有個追我o既男仔
專登開個blog黎寫低一d同我相處o既事
然後send比我睇
我見幾得意,而且我又鐘意寫日記o既
無耐...我都加入左blogger行列o勒
哈....我以前寫blog冇比朋友知架,因為我寫blog只為忬發
冇諗過會有人回應,遇然一兩個回應都比到我繼續寫o既動力
我都轉過好幾個寫blog o既地方
轉轉折折黎到yahoo blog
我諗係呢度都寫左4年有多o勒 (因為我記得未同Jerry拍拖前已經係度)
想不到我個blog開始轉做wedding blog後
比我識到好多朋友
雖然大部份都未見過,但都好似好熟識咁
我會繼續寫,結婚、旅行、生仔.........etc
希望到時候仲會見到大家 ^^

沒有留言:

張貼留言